- Reaktionen
- 36.632
- Checks
- 9
wie mas hoid glernt hom
Brav seids olle.....jeder tuat sie rechtfertigen.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
wie mas hoid glernt hom
Brav seids olle.....jeder tuat sie rechtfertigen.
A Gebot da HöflichkeitOlle guad ogricht![]()

Bettzeug gewaschen?i hob wäsch aufghängt![]()
Multitasking nennt man des, in ReinkulturWir schaun Lost auf Netflix.
Und dazwischen tua i EFln, Candy Crush spielen und Insta schaun.![]()
@Mitglied #709564 ....falls du Instagram hast.....schau dir den bitte an.....manches ist bei mir eins zu eins wie mit meinem Buam.I ned mei Bua hat hunger ghabt![]()

Du vielleichtMia san hoid scho öda![]()
nö, die couchbezügeBettzeug gewaschen?
Mocht der do a Tischbeschwörung?@Mitglied #709564 ....falls du Instagram hast.....schau dir den bitte an.....manches ist bei mir eins zu eins wie mit meinem Buam. Anhang anzeigen 13475286
Also eh schon morgen?Erzähl ich dir, wennst wieder mal neben mir sitzt![]()
Jo ehDu vielleicht![]()
Wauns stauk fleckat?nö, die couchbezüge![]()
Was ist morgen......?Also eh schon morgen?![]()
![]()
Kummt davo waunn ma oiwei auf da Couch futtertWauns stauk fleckat?![]()
Na, i bin grod beim Kochn .... Erdäpfel, Würstl und Sauerkraut, des auwa nur wärmenViertrl neun vorbei......Jetzt dürfte alle fernsehen.![]()
Auns futtern hob i gaur ned docht.Kummt davo waunn ma oiwei auf da Couch futtert![]()
So so ........Auns futtern hob i gaur ned docht.![]()
Kompliment ... so richtig multitasking, oda wi des haßtUnd dazwischen tua i EFln, Candy Crush spielen und Insta schaun.![]()
auf meiner couch waß i mir scho mehr anzufangen ois blos zu futternKummt davo waunn ma oiwei auf da Couch futtert![]()