- Reaktionen
- 139.198
- Checks
- 77
Sicha was i, dass mit ihr vü Bledsinn dabei aussa kimmt...![]()
Vü Bledsinn, vü Gaudi
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Sicha was i, dass mit ihr vü Bledsinn dabei aussa kimmt...![]()

@Mitglied #527049 ... jo, i wardad zum Hobn, kau Golatschn und Nockal bin owa gwis ned büllig zum Kriagn...![]()
A Zwüllig is a Zeck, ... siag i genau so...Di kau i ma ned leisten..... nervlich....![]()

Na dann is bei mir ka GfahrWow, diese Hoar,... da kunnt ich richtig Rrŕrrr Anhang anzeigen 13416160werdn, wirklich woah!![]()
Jojo, so leicht kommst ma ned davon..Na dann is bei mir ka Gfahr![]()
Na wennst auf lange Haare stehstJojo, so leicht kommst ma ned davon..![]()
stopplglatzn?Na dann is bei mir ka Gfahr![]()
Meinst, dass ich mich nur auf das Eine verbeiß?Na wennst auf lange Haare stehst![]()
Verbeissn tust dich auch?Meinst, dass ich mich nur auf das Eine verbeiß?![]()

Oiso mir hat des schon lange kanna mehr aungschofftjetzt hot ma a Frau au'g'schofft, dass i blos'n soi
dabei bin i weder "eigentlich hetero" nu submissiv
@Mitglied #709564 wos is do los bei Dir im Ort![]()
Brauchst nur wos sogn, wenn Da danoch is ... mia find'n sicha a LösungOiso mir hat des schon lange kanna mehr aungschofft![]()
schau so aus...Oh oh bist ins Planquadrat kommen..... es war gestern und heute Weinfrühling![]()
Hättest mich fast besuchen könnenBrauchst nur wos sogn, wenn Da danoch is ... mia find'n sicha a Lösung
schau so aus...
bis auf a Bemerkung zu mein oidn Führerschein, woa eh ollas paletti![]()
Hob leider rechtzeit einrücken müssen vom Wochenend Ausgang ... des wa' si zeitlich hint und vurn ned dagaungaHättest mich fast besuchen können![]()