- Reaktionen
- 90.277
- Checks
- 12
Weilst woaßt, dass i's wirklich tua.Bin eh scho ruhig.![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Weilst woaßt, dass i's wirklich tua.Bin eh scho ruhig.![]()
Daumen sind gedrückt.i hobs bis jetzt vadrängt - bin grod dabei mein oidn Körpa wieda auf Vordamaunn zu bringa
amaoi mecht i no so hoibwegs definiert sein incl. leichte Sixpäck . 1 Joah hob i einplant.
Naujo, Du host jo ah so gewisse "Zusotzgewichte".Tolle Leistung.
Das Abnehmen ist bei mir nicht so schwer...... wenn ich mal drin bin.
Das Gewicht dann halten ist immer das Problem.![]()
San eh gmua Mauna Jackies aussa kemma...Und er druckt se scho wieda vurm Jacky![]()
Nein..... die Gogerl ned.Hats dir gefallen![]()
in 11 Monat schick i da ans - gaunz exclusiv.Wann ist das eingeplante Jahr um?
Wegen dem Foto warads.![]()
Wäh....Nein..... die Gogerl ned.
Aber sein Penis schon.![]()
Alles Gute für morgen.Naujo...i hab jetzt a an Nuller weu i morgen nüchtern sein muas...
Jo genau.Naujo, Du host jo ah so gewisse "Zusotzgewichte".![]()
Ja definitivJo genau.
Wenn sich die @Mitglied #370321 und ich die Brüste verkleinern lassen würden..... hätt ma 10 kg weniger.![]()
Warrat owa schod drum...Jo genau.
Wenn sich die @Mitglied #370321 und ich die Brüste verkleinern lassen würden..... hätt ma 10 kg weniger.![]()
Vergiss aber nicht.in 11 Monat schick i da ans - gaunz exclusiv.![]()
Es is ned einfach...vor allem es zu halten.Ich hab damit vor 10 Jahren von Mai bis September 20 kg abgenommen, trotz Essen was ich will. Schau ma mal.
Verdammt, jetzt hab ich das hier so öffentlich raus posaunt, jetzt muss ich das einhalten. @Mitglied #125890 gibst ma Gas, wenn nicht![]()
I hab dacht du bist auf Thermenurlaub??Naujo...i hab jetzt a an Nuller weu i morgen nüchtern sein muas...
Du host so wos va recht!Warrat owa schod drum...
Krankenhaus....I hab dacht du bist auf Thermenurlaub??
Warens da zu kleinNein..... die Gogerl ned.
Aber sein Penis schon.![]()
Olle redn van Obnehma und daun tuast uns Du so wos aun.Halt wo anders geholt, guat war'sAnhang anzeigen 12983791