- Reaktionen
- 38.881
- Checks
- 14
Na HALLOOOOSeit wann![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Na HALLOOOOSeit wann![]()
Seit i di kenn sicher, jetzt weiß i erst wie jung i eh no binJo da @Mitglied #514258 hot si hoit o'gfunden damit![]()
Es misst euch owa jetzt ned streiten wer öda und seniler isSeit i di kenn sicher, jetzt weiß i erst wie jung i eh no bin![]()
Tua imma bled EF tippslnWer bringt die um deinen Schlaf gibs zua![]()
Über des brauch ma net streiten, er weiß eh dass er stark noch lasstEs misst euch owa jetzt ned streiten wer öda und seniler is![]()
Gsd bin ned i schuaidTua imma bled EF tippsln![]()
![]()
Owa a nur im Geist, weil i da in Sparringpartner beim Schmäfiarn mochSeit i di kenn sicher, jetzt weiß i erst wie jung i eh no bin![]()
I bin jo net oidEs misst euch owa jetzt ned streiten wer öda und seniler is![]()
Tschuldigung Männer werden ned oid nur reif und dann is SchlussI bin jo net oid![]()
Na jo, ob i scho reif bin, des loss i liaba andere beurteilenTschuldigung Männer werden ned oid nur reif und dann is Schluss![]()
Gaynau, weil des hoit di no in SchussOwa a nur im Geist, weil i da in Sparringpartner beim Schmäfiarn moch![]()
Na a reifesNa jo, ob i scho reif bin, des loss i liaba andere beurteilen
Host da Du leicht so a oids Büd vo mia g'mocht![]()
Recht hastTschuldigung Männer werden ned oid nur reif und dann is Schluss![]()
Schlecht is sowieso netGaynau, weil des hoit di no in Schuss![]()
Bessa?Na a reifes
Was Jo ned wie du ausschaust![]()
WasAccount löschen wie
Wie kann ich mein Account löschen fühl mich hier nicht wohl bin erst seit gestern dabei