- Reaktionen
- 33.440
Gut, sachlich und logisch hergeleitet.![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Gut, sachlich und logisch hergeleitet.![]()
Goi..des is nua dei Woahnehmung![]()

und fia de unvoiständign Mödungen muass i no de GIS zoinGoi..
Ma foahrt auf da Autobahn, es kommt a Geistafoahra Mödung im Radio...
Und ma fragt si wöchan dass da moanan, weil ana olle de da entgegen kemman, foisch foahrn..
![]()
Oder oanfoch poa moi umziagn damit mas nid zoin muass. ^^und fia de unvoiständign Mödungen muass i no de GIS zoin![]()
A Frechheit is des...und fia de unvoiständign Mödungen muass i no de GIS zoin![]()
endlich Ana dea mi vastehtA Frechheit is des...![]()
I glaub wia liengan bei vü Themen gleich auf...endlich Ana dea mi vasteht![]()
möglich.....I glaub wia liengan bei vü Themen gleich auf...
Bin i gaunz bei dir.....Bytheway: kummt eich nid a vor, dass wonn es besonders heiß is de Leit olle deppat wean und vor allem: garnimma autofahren können? Also i merk des ganz extrem. Kaum ü30 Grad - häufen sich de Beinaheunfälle aber nid durch mein Fahrstil hergeleitet. ^^
Das bestebis wonns donn schimpfn weils grad nu an Unfall verhindert host u se nid checkn dass "se" grad de Verkehrsregeln ausgheblt hom.Bin i gaunz bei dir.....
A Stopptofl güt überhaupt nimma.![]()
Jo .....i steh dazua.Spechtlerin![]()
Hat ma scho öfter wer erklärt...de gelten nur wann Querverkehr kimmt...Bin i gaunz bei dir.....
A Stopptofl güt überhaupt nimma.![]()
Muass a spannend bleibm. ^^ Nid glei des ganze Pulver verschiassn.Jo .....i steh dazua.
Hobs scho gsehn.
Auba des wos i docht hob wos er versteckt....woar ned dabei.![]()
@Mitglied #771033: Also da würd ich mich ja ganz unverbindlich anschließen....Is es vielleicht möglich.....das i olle 4 Medien von dir zu Gesicht kriag?![]()
Spechtlerin![]()
@Mitglied #695416 Ich fühle mich geehrt.

Wunderschönen guten Morgen Ihr kaffeetrinkenden und nicht kaffeetrinkenden Kaffeetanten und Kaffeeonkeln