- Reaktionen
- 29.738
de daschpoar i ma - bei 2mm Stoppln dakennst eh fost nixAber dafür gibt's a Hoarfoarb
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
de daschpoar i ma - bei 2mm Stoppln dakennst eh fost nixAber dafür gibt's a Hoarfoarb
de daschpoar i ma - bei 2mm Stoppln dakennst eh fost nix![]()
Da schau her, a seltener Gast. Griaß di!d'ehre...moi kurz einaschaun. Eh oiss beim Alten...gut...
Servus. Ja. Selten geworden. I find ma auch keine Themen wo i was g'scheites zum Sagen hätt...Da schau her, a seltener Gast. Griaß di!![]()
Ach, zum Blödideln find ich immer wasServus. Ja. Selten geworden. I find ma auch keine Themen wo i was g'scheites zum Sagen hätt...
d'ehre...moi kurz einaschaun. Eh oiss beim Alten...gut...

Was gscheits sagen is da herinn im EF owa eh absolut ned notwendig und nu vü weniger angebracht...Servus. Ja. Selten geworden. I find ma auch keine Themen wo i was g'scheites zum Sagen hätt...
Coffee time.
Und scheen in Stritzl einedunkn.
Willkommen in meiner Welt.
Wo gatschige Striezln fließen...Willkommen in meiner Welt.![]()
jeda hot so sei dunkle SeitnWo gatschige Striezln fließen...![]()
Woakst da dei Wuarschtbrot a wo ei bevurstas trinkst....äh....isst??jeda hot so sei dunkle Seitn![]()
so oag bin i a wieda ned draufWoakst da dei Wuarschtbrot a wo ei bevurstas trinkst....äh....isst??
![]()
Amoi bei ana Antn gsegn und zack....so oag bin i a wieda ned drauf![]()
Geht a mit Karpfen...Amoi bei ana Antn gsegn und zack....![]()
Amoi bei ana Antn gsegn und zack....![]()