- Reaktionen
- 61.052
- Checks
- 3
Also - mir genügt es wenn er teichartig im Häferl bleibt.Guten Morgen, schönen Vormittag oder Mahlzeit.
Wenn der Kaffee in Strömen fließt, wird es ein guter Tag.![]()
![]()
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Also - mir genügt es wenn er teichartig im Häferl bleibt.Guten Morgen, schönen Vormittag oder Mahlzeit.
Wenn der Kaffee in Strömen fließt, wird es ein guter Tag.![]()
![]()
![]()
Auch wieder wahr, dann gibt es wenigstens keine Flecken.Also - mir genügt es wenn er teichartig im Häferl bleibt.![]()
In Strömen oder Bacherl?Zeit fia a Kaffeetschal.![]()
Do host recht...i werd ma a an hoin...Zeit fia a Kaffeetschal.![]()
dezent - a gepflegte Melange und a TopfenschnitteIn Strömen oder Bacherl?![]()
I hob eh an Klapphelm a fia so kurze Fahrten wo i kurz in klane Gschäftln muass, Bäcker, Arbeit oder so...@Mitglied #705964 heit hob i ma an Schubert Klapphelm gekauft - is gaunz leiwaund des Ding - und da Preis super
hiaz is vabei mit mein wüdn Lebm - wannst da amoi an Klopphöm aufziagst woas as![]()
Integral hob i an Shoei - owa no mein Oidn.I hob eh an Klapphelm a fia so kurze Fahrten wo i kurz in klane Gschäftln muass, Bäcker, Arbeit oder so...
Owa i hab an HJC...
Fia Ausfahrten nimm owa scho ihn gscheidn Integralhelm.
Integral is a a HJC...a fescha Carbonhelm mit blau verspiegeltem Visier...Integral hob i an Shoei - owa no mein Oidn.
I wuit eh wieda a n Shoei hom - leider hot kana richtig passt.
I glaub mei Schädl is grössa gwoatn - warat jo a logisch, weil i gscheita gwoatn bin im Laufe der Joah.![]()
wat mutt, dat muttIntegral is a a HJC...a fescha Carbonhelm mit blau verspiegeltem Visier...
Passt guat zu da Foarb vom Eisn...des hod blaue Felgen...![]()
Ich auch, jedoch meiner gehört zum Schweißen.I hob eh an Klapphelm a fia so kurze Fahrten wo i kurz in klane Gschäftln muass, Bäcker, Arbeit oder so...
Owa i hab an HJC...
Fia Ausfahrten nimm owa scho ihn gscheidn Integralhelm.
du Feinspitz - woahscheinlich no an mit söbstverdunkldten SichtfödIch auch, jedoch meiner gehört zum Schweißen.![]()
Natürlich, Mann gönnt sich ja sonst nichtsdu Feinspitz - woahscheinlich no an mit söbstverdunkldten Sichtföd![]()
so soll es sein - hob i friacha a zum WiG - Schwaßn ghobt.Natürlich, Mann gönnt sich ja sonst nichts![]()
Schönen Abend 
Zum Wohl, schick mal bitte schnell eine Kiste, schaut Super aus.
Prost. Biergenuß vom Feinsten.