- Reaktionen
- 218.959
- Checks
- 99
Passt.....nächsten Dienstag wast daun scho.....warumst Schnackerl stessn host.Jo - I hob eh scho gerätselt.![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Passt.....nächsten Dienstag wast daun scho.....warumst Schnackerl stessn host.Jo - I hob eh scho gerätselt.![]()
des Pflosta kinnt i heit a brauchnI hob jetzt so guad glocht.....Facebookfund......und so passend.Anhang anzeigen 13438581
Des gherat eigentlich in den Nackt unter der Bettdeckn Thread!!I hob jetzt so guad glocht.....Facebookfund......und so passend.Anhang anzeigen 13438581
Des is auba eigentlich ned lustig.Söbst mei Frau hot heit gjammat das ihr ois weh tuat - komisch, imma noch de Nochtdienste.![]()
![]()
sollte ein Spass sein - owa du host recht. I hobs scho ausbessert.Des is auba eigentlich ned lustig.![]()
Das hab ich mir eh gedacht.sollte ein Spass sein - owa du host recht. I hobs scho ausbessert.![]()
des glaub i da sofort - do wird da Tog sehr laungWenn ich drei Tage hintereinander von 9 bis 18 Uhr arbeite bin ich auch voll erledigt.![]()
Stimmt.....und ich bin ja da wirklich 8.5 Stunden auf die Füße.des glaub i da sofort - do wird da Tog sehr laung
Kann ich total nachvollziehen - gaunzen Tog auf die Fiass is a Wauhnsinn. Do brauchst gscheite Schuah.Stimmt.....und ich bin ja da wirklich 8.5 Stunden auf die Füße.
Manchmal setz ich mich beim Polster oder Matratzen beraten zu den Kunden.![]()

ev. zug verpasst?I sitz in mein Auto beim Bauhnhof.....und woart auf mei Bubi.....aber er kummt ned.....kummt ned....![]()
![]()
Was gibt’s zum Essen?Nur ein entspannter Tag, baden und essen ......![]()

Na.....zum Glück nur Verspätung.ev. zug verpasst?