- Reaktionen
- 55.743
- Checks
- 35
Ned amal der echte Männertrost wirkt?
PS: Meine Nichte hat in dem Alter auch so ein Gschau gehabt , die habe ich dir dann wieder gezeigt als von Donald T. auch solche Bilder kursieren.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ned amal der echte Männertrost wirkt?
Da musst auf jeden Fall nu übenNed amal der echte Männertrost wirkt?
Da musst auf jeden Fall nu üben![]()

Oiso i find mit dem Besen is des politisch sehr korrekt und ned #metoo verdächtig, ned so wie vom Verwalter.Da musst auf jeden Fall nu üben![]()
Ich irrte durch den finst´ren WaldOiso i find mit dem Besen is des politisch sehr korrekt und ned #metoo verdächtig, ned so wie vom Verwalter.
Vom Verwalter??? @Mitglied #546114 schaut wieder amal vorbei!![]()
I wüOiso i find mit dem Besen is des politisch sehr korrekt und ned #metoo verdächtig, ned so wie vom Verwalter.
Vom Verwalter??? @Mitglied #546114 schaut wieder amal vorbei!![]()
Ich kenne nur ein Gedicht über Engel, aber zum Glück gibts hier ja keine.Ich irrte durch den finst´ren Wald
und hörte dann ein Schluchzen bald.
So dacht ich mir ich schau mal nach
und stolperte ins Schlafgemach.
Mit sanfter Hand strich ich das traurig´ Haupt,
das hätt´ ich selber nicht geglaubt.
Do muass i erst mein Spiderman Pyjama suchen – zwengan Partnerlook:I wü Anhang anzeigen 8287618 ... nix #metoo

Wieder moi: danke!Ich kenne nur ein Gedicht über Engel, aber zum Glück gibts hier ja keine.![]()
![]()
Ois ob Hexn Engerln sei kunntn? PffffWieder moi: danke!![]()
Oiso an Sockn kann i ma scho in Schriad stopfn wenn dir des taugt.
Wann's not duadOiso an Sockn kann i ma scho in Schriad stopfn wenn dir des taugt.![]()
Na wos woaß denn i? Ihr deads jo olleweil mit und wegen der Greß umadum, uns Mander is jo des eh wuascht.Wann's not duad![]()
Na wos woaß denn i? Ihr deads jo olleweil mit und wegen der Greß umadum, uns Mander is jo des eh wuascht.![]()
I wü da ja dein Glaubn ned nehma, oba grad da im EF gibt's geschätzt 10000 Gegenbeweise. Es san de Mander, de aufs Zumpfi fixiert san.Is ned woah? Des warad ma gaunz neich und nu nia ned aufgfoin!I wü da ja dein Glaubn ned nehma, oba grad da im EF gibt's geschätzt 10000 Gegenbeweise. Es san de Mander, de aufs Zumpfi fixiert san.