- Reaktionen
- 62.273
- Checks
- 6
Wenn er des mocht konn er glei meine Schuach a putzen..moanst ned?hob i ned gsagt du soist mim flascherl ins winggal geh und stad sei burschi? de erwachsenen redn nu...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wenn er des mocht konn er glei meine Schuach a putzen..moanst ned?hob i ned gsagt du soist mim flascherl ins winggal geh und stad sei burschi? de erwachsenen redn nu...
freili... spricht nix dagegen... wenn er dabei en schlapfen hoit?Wenn er des mocht konn er glei meine Schuach a putzen..moanst ned?
derfst di a glei ins winggal stöhn zum burschi, goi?
Host du wos gsagt oder hod dei Gummihosn quietscht?freili... spricht nix dagegen... wenn er dabei en schlapfen hoit?
na des war da bubi im winggal... der fiept hin und wieder so komisch herst des ned?Host du wos gsagt oder hod dei Gummihosn quietscht?
du sollst doch nicht von dir auf andere schließen, weißt des nimmer?Host du wos gsagt oder hod dei Gummihosn quietscht?
Host du wos gsagt oder hod dei Gummihosn quietscht?
bist a schwererziehbarer jugendlicher.aahso, a Gummihosn is des?![]()
bist a schwererziehbarer jugendlicher.
bist üwahaupt schau geschlechtsreif?
ohjegal... so kloa host dass scho banaund?des is die falsche Frag, in mein Alter fragt ma da wie lang no, vastehst?![]()