- Reaktionen
- 34.889
- Checks
- 71
host ned de nötigen utensilien fia a schwanz-fliesen büderl?Wos bleibt Ma über selber hab i ja koa?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
host ned de nötigen utensilien fia a schwanz-fliesen büderl?Wos bleibt Ma über selber hab i ja koa?
geh woher den?Frech wern?
was heißt da werden?Frech wern?
rozpippn?was heißt da werden?![]()
Wo soll i etz auf die Schnelle an gscheiden Heislteppich her kriang?host ned de nötigen utensilien fia a schwanz-fliesen büderl?
Jajawas heißt da werden?![]()
fotografierst halt den Schwanz vom roten EselWo soll i etz auf die Schnelle an gscheiden Heislteppich her kriang?
was weiß ich?Jajaweißt schon?
geh nimm a badewanneneckl... das wird schau geh oda?Wo soll i etz auf die Schnelle an gscheiden Heislteppich her kriang?
Moanst dass i wegen Dir etz hoam fahr?geh nimm a badewanneneckl... das wird schau geh oda?
a WC wirst ja wohl bei deinem Zimmer dabei haben?Moanst dass i wegen Dir etz hoam fahr?
auf an öffentliche häusl wa moi was neichs oda?Moanst dass i wegen Dir etz hoam fahr?
Moanst da passen de Fliesen zu mein Schwanz?a WC wirst ja wohl bei deinem Zimmer dabei haben?
Des dat Dir taugn oder?auf an öffentliche häusl wa moi was neichs oda?
sans blumalat?Moanst da passen de Fliesen zu mein Schwanz?![]()
i glaub wir san wo bei blumalate fliesen und en @Mitglied #431736 sein schwanz hänga bliebn... oda steht er scho?Vo wos reds ihr denn?
Geht des di vielleicht wos o?i glaub wir san wo bei blumalate fliesen und en @Mitglied #431736 sein schwanz hänga bliebn... oda steht er scho?