- Reaktionen
- 85.443
- Checks
- 6
Ähm.... Hob i da schu gsogt, dass i des net glernt hob??Von dem geh i aus.Na daun schnoi dein Gürtel enger, schmier dei Werkzeug und schreib ma wo i mi zruck lahna kau. Ggg
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ähm.... Hob i da schu gsogt, dass i des net glernt hob??Von dem geh i aus.Na daun schnoi dein Gürtel enger, schmier dei Werkzeug und schreib ma wo i mi zruck lahna kau. Ggg
![]()
I schneid mi dabei eh jedes Moi...... vielleicht soit i a frogn.....?![]()
![]()
I würd das ja gern sagen was du z'tun hast oba i siag du bist scho mit de Kleinigkeiten vom Bertl überfordert ggggÄhm.... Hob i da schu gsogt, dass i des net glernt hob??![]()

Moment... I hob an 3er in da knedlakademie ghobt
Jo.
Wie schauts denn mit Kochn aus?
I gib olles... Na, eigentlich imma voigasI würd das ja gern sagen was du z'tun hast oba i siag du bist scho mit de Kleinigkeiten vom Bertl überfordert gggg
Wie wüst du da mit "Leib & Seele" dabei sein wenn di solche kleinen Forderungen scho so nervös machen????![]()
Jetzt wirds echt a bisserl stressig.... Entführn soi i di, in mein honda wüst huckn u jetzt soi i a nu dei kosmetikerin spün??!

Moment... I hob an 3er in da knedlakademie ghobtund mit eierspeis diplomiert
Kaun i di no heiratn???![]()
Letzter Preis??
Net bes sei, du wärst ca. mei 37igster hauptpreis in dem lemWos hast des???
Du host damit jo den Hauptpreis
Ah jo..... a bissl schüchtern bin i oba.
Net bes sei, du wärst ca. mei 37igster hauptpreis in mein lem![]()
Verdammt, jetzt wirst ma sympathisch a nu wennst di immer voi in zeig haust zzzzzI gib olles... Na, eigentlich imma voigas![]()
Tjo.... So san ma hoit, wiar oberösterreicherinnenVerdammt, jetzt wirst ma sympathisch a nu wennst di immer voi in zeig haust zzzzz![]()
Wiar?Tjo.... So san ma hoit, wiar oberösterreicherinnen![]()
Olle fraun
@Mitglied #171262 und ich arbeiten an deiner Entführung ...Ähhhhm...... Siehe meinen vorigen Post.
I woa a bissl verwirrt, weil du mit de poar Klanigkeiten scho zum rafn host..... Wos soui i dir obnehma??
Entführn kaun i mi ned sölbst - do könnten vlt die @Mitglied #593923 und die @Mitglied #171262 unterstützen....... oba..... daun pass ma ned olle in dein Flitzer.
Des Hoarschneiden do unten....... des hob i jo scho gschriebn.... do schneid i mi immer.
Und i bin jo so wehleidig.......
![]()
Ev ein Haarschnitt für Massage ? Lg.Tjo.... So san ma hoit, wiar oberösterreicherinnen![]()
@Mitglied #171262 und ich arbeiten an deiner Entführung ...