- Reaktionen
- 10.566
- Checks
- 117
seng ma dann am SamstagSogst mir hoid bescheid waunst hüfe brauchst, daun zeig i dir des bei der ersten backe![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
seng ma dann am SamstagSogst mir hoid bescheid waunst hüfe brauchst, daun zeig i dir des bei der ersten backe![]()
ja.glaub überteuertes ottakringer.....nimm ma zua vorsicht was vo daham mit...Was wichtigeres als oberösterreichisch für anfänger, gibts in der westbahn was zum![]()
i gib in takt vor![]()
Jo mit irgendwos muas i erna ah freid mochenDo gfrein sich die Weiwaleit!![]()
Wunderboa ....doann koann nix mehr schief gehen...![]()

Eine Männerhandtasche?ja.glaub überteuertes ottakringer.....nimm ma zua vorsicht was vo daham mit...
.nimm ma zua vorsicht was vo daham mit...
Eine Männerhandtasche?![]()

Da siehst mal wieder wie leicht sie zufrieden zu stellen sind!Jo mit irgendwos muas i erna ah freid mochen![]()
Jo fraun hoidDa siehst mal wieder wie leicht sie zufrieden zu stellen sind!![]()

s´Freistädter?
Sorry heide aber i finds![]()
Des sowiesos´Freistädter?![]()
Brauchst eana neta an Heni ums Möa schmiern!Jo fraun hoid![]()

Mit dem duar i mir schwar, drum i versuachs mit fuadarnBrauchst eana neta an Heni ums Möa schmiern!![]()
![]()
awa bitte bißals´Freistädter?![]()
na eh
Sorry heide aber i finds![]()

was sois sei?am besten dosn oda kloane flaschn......Passt daun sauf i deins![]()
Dosen daun bleim ma glei am baunhof sitzenwas sois sei?am besten dosn oda kloane flaschn......![]()
du alta hucknbleiba du.....Dosen daun bleim ma glei am baunhof sitzen![]()
muß sich ja Mut antrinken bevor er in den Zug steigt!du alta hucknbleiba du.....
Aber nur wegen dem Zug, in Wien schaut die Sache gleich wieder anders ausmuß sich ja Mut antrinken bevor er in den Zug steigt!![]()
glaubst hat a so wia de leut früher angst se mit zu hoher Geschwindigkeit zu bewegen? ?muß sich ja Mut antrinken bevor er in den Zug steigt!![]()