- Reaktionen
- 23.374
- Checks
- 20
Dafür wirds scheeeeDes is jetzt a Zwiespalt...sehr brav weisd zamgessn host...oba für mi is des net guat
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Dafür wirds scheeeeDes is jetzt a Zwiespalt...sehr brav weisd zamgessn host...oba für mi is des net guat
![]()
Gründonnerstag.. Es gab Spinat, Erdäpfel, Rindfleisch und SpiegeleiHot wer für mi kocht?![]()

Jo, sche koitDafür wirds scheeee
Mhh leckerGründonnerstag.. Es gab Spinat, Erdäpfel, Rindfleisch und Spiegeleinix mehr da..
![]()
Einpockn bringt da nixJo, sche koit
I hob Zeig eipockt wia wenn i a Wocha furt fohrn tat![]()
Geh wiakleEinpockn bringt da nixDes musst scho anziehn a
Ab morgen vormittag ist mit der Ruhe vorbei, Tochter kommt mit Enkel und Urenkel..Mhh lecker
Sche wenns olle brav zamessn tats![]()
DU warst die, von ders vorher in die Nachrichten gred homGeh wiaklehob docht i foa nockat das i nocha net sovü Wäsch woschn muas
![]()
Na, jetzt bin i jo nu dahamDU warst die, von ders vorher in die Nachrichten gred hom![]()
Kinnts Osterhasi vastecknAb morgen vormittag ist mit der Ruhe vorbei, Tochter kommt mit Enkel und Urenkel..
Ich sitz jetzt noch in de Pergola und trink ein paar Gläser merlot..![]()
Na, eh nix (hot nur guat passtNa, jetzt bin i jo nu daham
Wos homsn gsogt?
Sowieso... Meine Frau hat schon 2 Nester vorbereitet. Wetter wird auch passen, zwar nicht heiß.. 18 Grad vorhersageKinnts Osterhasi vasteckn![]()
Mei liab...Sowieso... Meine Frau hat schon 2 Nester vorbereitet. Wetter wird auch passen, zwar nicht heiß.. 18 Grad vorhersage

Der red hoit net mit jeden
Frohe Ostern glei amoi vorweg