S
Gast
(Gelöschter Account)
Wei i so hot bin manst bestimmt goiDafür hat er aber auch eine Therme![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wei i so hot bin manst bestimmt goiDafür hat er aber auch eine Therme![]()
techt host… bei de Qualitäten.. de i leida net kenn…Bei mir kost de Nocht 300, do gibts nix gratis![]()
Jo, quasi a SchnäppchenDas geht eh![]()
I hob eha docht er lod mi zum Wirtn eitecht host… bei de Qualitäten.. de i leida net kenn…
Apfelstrudel, Eierlokörkuchen, Rotweinguglhupf… do zoit se a 3hundta sich aus![]()
Wenn es die Firma zahlt ist es für mich ein SchnäppchenJo, quasi a Schnäppchen![]()
Rechnung griagst oba kaneWenn es die Firma zahlt ist es für mich ein Schnäppchen![]()
uijegerl… i kummat liawa zu dia… Hausmannskost is imma supigI hob eha docht er lod mi zum Wirtn ei![]()
Gibts eh beim Wirtn auijegerl… i kummat liawa zu dia… Hausmannskost is imma supig![]()
Host an Vavritn in deina GegendGibts eh beim Wirtn a
Wöches?Na jetzt hab ich ein Hotel mit Sauna und allem drum und dran gefunden. Das nehm ich![]()
Da Gösser hot nu HausmannskostHost an Vavritn in deina Gegend
echt?So a nettes Profil und dann issa so klairgendwas is hoit imma
Da ganze schoecht?
des is kla?
des schreckt mi jetzt owa a bissl!![]()
owa sauteuer…Da Gösser hot nu Hausmannskost
Olle san scho teiaowa sauteuer…
gemma amoi auf a Feuersteiner am Wochamoakt???
de next 3 Wochan net…dey WE Wien… nextes in Nürnberg und übernextes Budapest…Olle san scho teia
Jo, wennsd Samstag a derfst
Red ma si afoch zamde next 3 Wochan net…dey WE Wien… nextes in Nürnberg und übernextes Budapest…
klaro…. hoffentlich kina ma donn de dicken Jacken dahom lossnRed ma si afoch zam