- Reaktionen
- 10.565
- Checks
- 117
genau....nua bled das de nockerl schnella goa san ois gulaschnajo, a gulasch fia 2 leit kochn, des kau nix, des muas vü sei und x moi aufwarmt werdn das guad is
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
genau....nua bled das de nockerl schnella goa san ois gulaschnajo, a gulasch fia 2 leit kochn, des kau nix, des muas vü sei und x moi aufwarmt werdn das guad is
deswegen moch i knedl dazuagenau....nua bled das de nockerl schnella goa san ois gulasch![]()
des is a leckerdeswegen moch i knedl dazua![]()
Palatschinken haltnu dünner und du hast nix am teller....
![]()
sry woit eigentli schreim das wanns nu düna warn dasd nix mehr ausa marmelad und staubzucka am tella hast!Kann ja mehr essen...![]()
de mehrzahl von nix is owa nuimma nixKann ja mehr essen...![]()
sry woit eigentli schreim das wanns nu düna warn dasd nix mehr ausa marmelad und staubzucka am tella hast!![]()
de mehrzahl von nix is owa nuimma nix![]()
EispalaQuatsch...ich mach dünne und die sind lecker und genug zum befüllen.
Auch lecker mit VanilleEis füllen...aussen Schlag. ..Schokosauce und fein geriebene Nüsse
is des bei dir anders? ggQuatsch Kopf![]()
ok..des san eispala....siagst durchn toag durch oda ned?Quatsch...ich mach dünne und die sind lecker und genug zum befüllen.
Auch lecker mit VanilleEis füllen...aussen Schlag. ..Schokosauce und fein geriebene Nüsse

Is jo ollerhaundKraut und Bratl schaffe auch ich!![]()
Gulasch kochen?hüft nix, i muas um hoiba3 auf, wünsch eich a guads nächtle und werds jo net brav![]()
machs bessahüft nix, i muas um hoiba3 auf, wünsch eich a guads nächtle und werds jo net brav![]()

Gulasch kochen?![]()
oarbeitenDie Chefin darf eam ned beim weinen durch die Zwiebeln sehnGulasch kochen?![]()