- Reaktionen
- 171.865
- Checks
- 121
Um 16:30 starte ich eh schon ins Wochenende. Also macht mir das gar nixi überleg grod ob i mi ned no a stunderl auf de bank legen sollt.....zwecks augenpflege warads.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Um 16:30 starte ich eh schon ins Wochenende. Also macht mir das gar nixi überleg grod ob i mi ned no a stunderl auf de bank legen sollt.....zwecks augenpflege warads.
I bild ma liaba selba a Meinungka surg.....es gibt eh scho genug de mi kena.......de kaunst daun über den komischen weana ausfrogn![]()
bamm oida...........na da bin i scho zu alt für des ur.....des liegt außerhalb meines normalen sprachgebrauchs............ur leiwaund gö,Wennsd net dauernd ur sogst,
Schrecklichbamm oida...........na da bin i scho zu alt für des ur.....des liegt außerhalb meines normalen sprachgebrauchs............ur leiwaund gö,![]()
jo eh...i bin sogor no rostbefreitHoma wieder Oldtimertreffen
da werd i mi a glei mal hinbewegenGuten Morgen, in da bodewonn is schee
voivazinkt alsojo eh...i bin sogor no rostbefreit![]()
so guad..do steht ollas schon von allanevoivazinkt also![]()
Des hüft nix, do muast du scho eini bewegen. Nur hinbewegen is zwenigda werd i mi a glei mal hinbewegen![]()
vielleicht trogt erm jo wer und haut erm daun eineDes hüft nix, do muast du scho eini bewegen. Nur hinbewegen is zwenig
deswegn hast letztens in wien so an silbrigen schimma ghabt!hab scho dacht du pfeiffst ausm letztn lochso guad..do steht ollas schon von allane![]()
NEIN des mach ma ned......vielleicht trogt erm jo wer und haut erm daun eine![]()
kennts mi zniachtal ja eh.muas ja aufpassen das i a paar wassertropfen dawisch so diar wia i bin......Des hüft nix, do muast du scho eini bewegen. Nur hinbewegen is zwenig

du bist a launga dirraned auf de kloan dickn mit de kurzn fias![]()
auf de kaun ma losgeh.........da klane blade bin iund????![]()