- Reaktionen
- 36.119
- Checks
- 109
Du bist a guade hautFür di hätt i ma docht, do vergeht des Kopfweh glei![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Du bist a guade hautFür di hätt i ma docht, do vergeht des Kopfweh glei![]()

De suach an Weg wies di in Wahnsinn treibenEs ergibt jetzt kloaweis an sinn.. des umadumgraben in da muschi usw. De suachn wos
![]()
Der weg in die irreDe suach an Weg wies di in Wahnsinn treiben![]()
Der weg in die irre
Guat das ma scho a bissi irre san![]()

Na super. Und i muss hackln.Guten Morgen
Werd heute so gegen 11 Uhr beim Alex in Asten auf an Kaffee sein, vielleicht hat wer Lust mir Gesellschaft zu leisten
Babs
Arbeit macht das Leben süßNa super. Und i muss hackln.

Also massieren kann ich . Und nein nicht das was ihr denkt. Ich kanns wirklichWenn er gut massiert![]()
Na . In Finanzminister reichArbeit macht das Leben süß![]()
schlürf wiedermal an für uns mit bitteGuten Morgen
Werd heute so gegen 11 Uhr beim Alex in Asten auf an Kaffee sein, vielleicht hat wer Lust mir Gesellschaft zu leisten
Babs
...Faulheit steift die Glieder, gor nix doa is a net zwidaArbeit macht das Leben süß![]()
Das behaupten alleAlso massieren kann ich . Und nein nicht das was ihr denkt. Ich kanns wirklich
Super, den letzten satz hab i no net kennt...Faulheit steift die Glieder, gor nix doa is a net zwida![]()
Vo mir kannst no wos lerna...a wenns nur Bledsinn isSuper, den letzten satz hab i no net kennt![]()
Oba gerne doch ...an bledsinn merkt ma se eh leichterVo mir kannst no wos lerna...a wenns nur Bledsinn is![]()
Na klar, mach ichschlürf wiedermal an für uns mit bitte![]()
Viel spass bei netter gsellschaftNa klar, mach ich
So, auf zum Alex auf an Kaffee
Babs
I bin jo goaned dortViel spass bei netter gsellschaft![]()
Dann kaunns jo nur nett werdenI bin jo goaned dort![]()
Dann kaunns jo nur nett werden![]()
Pffft ....is da jetzt a put auskemma?Pffff das Scherzarl hob i überlesen![]()