Z
Gast
(Gelöschter Account)
Hab @Mitglied #345364 gemeint![]()
Oh Scheisse....I ned
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Hab @Mitglied #345364 gemeint![]()
nope koanes mehr da......Oh Scheisse....I ned...gibt es ein Erdloch in das ich versinken könnte
![]()
Do huckts ihr scho olle drin ??nope koanes mehr da......![]()
Oh Scheisse....I ned...gibt es ein Erdloch in das ich versinken könnte
![]()

siagst @Mitglied #366131 des kimmt davo wann de weibaleit wida moi ned gscheit mitlesn.a schand is desHab @Mitglied #345364 gemeint![]()
na zuagschitt weng de andern....Do huckts ihr scho olle drin ??
LG M.
...nochdems einighupft san...na zuagschitt weng de andern....
siagst @Mitglied #366131 des kimmt davo wann de weibaleit wida moi ned gscheit mitlesn.a schand is des![]()
...jomei, mitn OÖ-Dialekt ham ses halt net olle...siagst @Mitglied #366131 des kimmt davo wann de weibaleit wida moi ned gscheit mitlesn.a schand is des![]()
Hab gedacht es Weiwaleit seids eh multitaskingfähig oder wia der Scheiß hoast!Ich koan ned Kopfkino schauen und lesn![]()
ach ja des kopfkino.....Ich koan ned Kopfkino schauen und lesn![]()
Hab gedacht es Weiwaleit seids eh multitaskingfähig oder wia der Scheiß hoast!
Owa um a Ausred sans nia valegn - de Weiwaleit!ach ja des kopfkino.....![]()
Find ich toll dass Du das zugibst - kannst das bitte auch mal Deinen Geschlechtsgenossinen erklären?Ähm...in gwissn Momenten is des sau schwar![]()
naja in gewissen momenten soll ma ned lesn sondern se konzentrieren.aufs zählen zum BeispielÄhm...in gwissn Momenten is des sau schwar![]()
Find ich toll dass Du das zugibst - kannst das bitte auch mal Deinen Geschlechtsgenossinen erklären?![]()
naja in gewissen momenten soll ma ned lesn sondern se konzentrieren.aufs zählen zum Beispiel![]()
warum nur bis 3???Du moanst jetzt bis 3 gö...![]()
warum nur bis 3???![]()
oh doch....awa nua 3??Wir sind gedanklich nicht gerade beim selben![]()