- Reaktionen
- 76.391
- Checks
- 3
Quer durchs wilde Niederösterreich?
Juhu,in a paar stunden gehts heimwärts![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Quer durchs wilde Niederösterreich?
Juhu,in a paar stunden gehts heimwärts![]()
Schnell mal schauen - ob Deine Bauwerke noch ...Mich hats ganz schön durchgerüttlt in da nacht,2tes erdbeben in meinem leben![]()
Die freuen sich alle wenn der verlorene sohn zurückkehrt!Muss das sein ? Jetzt war reger Betrieb in deiner Ortschaft und jetzt kommst du heim da traut sich wieder keiner auf die Straße! Außer dein Schlucknachbar!![]()
Ist echt quer durch und über berg und talQuer durchs wilde Niederösterreich?![]()
Oiso sowos kenn i GsD nu ned.Mich hats ganz schön durchgerüttlt in da nacht,2tes erdbeben in meinem leben![]()
Ist wie wennst nach a paarOiso sowos kenn i GsD nu ned.
des ned ma Erdbeben, ahaIst wie wennst nach a paarzuviel vom heurigen heimwankst
![]()
Es schwankt und bewegt sich ja auch allesdes ned ma Erdbeben, aha
Werde des nächste Mal zu meiner sagen:
Hob kan Rausch, des is a Erdbeben
Guada Vergleich.Ist wie wennst nach a paarzuviel vom heurigen heimwankst
![]()
Nur bleibt do des Haus stehn.Es schwankt und bewegt sich ja auch alles![]()
NajaNur bleibt do des Haus stehn.
Ok. Bei dir is ma do jo nie sicherNaja
Wennst auf blöde ideen kommst und da zufällig ein einarmiger steht![]()
Bei mir draht si do immer des Bett. Do hob i meistns an Haxen draußen zum bremsenEs schwankt und bewegt sich ja auch alles![]()
Wennst soviel gas gibstBei mir draht si do immer des Bett. Do hob i meistns an Haxen draußen zum bremsen![]()
I moch koane hoiben Sochn.Wennst soviel gas gibst![]()
hod mei Opa scho gsogt: Burli es gibt nua a Gas -> VoigasI moch koane hoiben Sochn.
Genauhod mei Opa scho gsogt: Burli es gibt nua a Gas -> Voigas
...und wos da Opa gsogt hod, zöht !!!
Stärke 4,5 Semmering Gebiet,Mich hats ganz schön durchgerüttlt in da nacht,2tes erdbeben in meinem leben![]()