- Reaktionen
- 28.445
- Checks
- 19
Is da Schwanz vom Kater Sylvester etwa scho abgefrorenSteh in Sankt Pötn aum Bauhnhof und gfrier ma ois ob!![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Is da Schwanz vom Kater Sylvester etwa scho abgefrorenSteh in Sankt Pötn aum Bauhnhof und gfrier ma ois ob!![]()
Warum tuast denn des???Steh in Sankt Pötn aum Bauhnhof und gfrier ma ois ob!![]()
Na, owa steif isa fost wordn!Is da Schwanz vom Kater Sylvester etwa scho abgefroren![]()

WöchanaNa, owa steif isa fost wordn!![]()
Solange du dich nicht verkühlst.Na, owa steif isa fost wordn!![]()
Da launge!Wöchana![]()
Hob scho glaubt da kurzeDa launge!![]()

2 schwanzalDa launge!![]()
An weissen oda roten?I glaub i hoi mir noch einen Sturm ....somit Moizeit
I bleib rot treuAn weissen oda roten?
Moizeit
Selten bei uns!I bleib rot treu![]()
Bei uns bekommst ohnehin keinen direkt....somit bleibt nur der von Billa oder HoferSelten bei uns!
Halt weissweingegend!![]()
SchickSOS - rettet mich - ich hab schweren Männerschnupfen und bin kurz vorm sterben - alter Verwalter ist das grausam![]()
Werd mich mal umhören bei uns ob,bzw wann wer an roten hat!Bei uns bekommst ohnehin keinen direkt....somit bleibt nur der von Billa oder Hofer
Tolles neues Ava Bild ... KomplimentNajo 13.000 Schritte für an Sonntag des geht![]()
Stiegl is a gute WahlGschwind moi wos gessn und drunga