- Reaktionen
- 15.324
- Checks
- 42
NudelsalatWos gibts heut zum Essn?![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
NudelsalatWos gibts heut zum Essn?![]()
brauchst eh koane fohrtn erfindnI muas amoi a Pause mochn - i schreib grod des Fohrtnbuach und mir foit nixi mehr ein!![]()
gor net ... findstBis auf die Terrassn hob is scho amoi gschofft.
Auber im Schottn is no recht frisch.....![]()
ich bins nicht ... wir haben nicht mal einen Keller ...Mir wird grod kloar, dass i vier Leute kenn, de an Gynstuhl im Kölla hobn.(Vier Leute mit zwoa Stühle.) Oiso kennen werd i vermutlich mehr, oba bei de vier woaß is'.
![]()
überspringen, überspringen ... ;-)Und wos i eich no sogn woit..... 6 Seitn..... in da Fruah scho nochlesn miassn..... is echt nimma lustig![]()
Zwar grad erst mit Frühstück fertig, aber heut wird es ein Brathendl geben - irgendwann halt sobald sich der Hunger melden wird
gor net ... findst
Denk i ma ...
Jetzt nicht mehr.
Bin a bisserl in der Sonne gesessen...... und hab jetzt schon in den Schatten flüchten müssen.
Uiii, Danke fürs anboti hätt marün am bam
Bist iwanachtig?Bis auf die Terrassn hob is scho amoi gschofft.
Auber im Schottn is no recht frisch.....![]()
Ich hol mir eine runterHol sie runter![]()
ZeigDenk i ma ...
I sitz auf da Schattenseite des Hauses, die Andere wird nur für den Pool besucht.
I hätt a Freindin in Steyer ... die hod Marün im TiefkühlerUiii, Danke fürs anbot
Is ma leider zu weit zum voan
I derf ned ausse…aus Steyr![]()
Deafst ned im Bett schlofni muaß mi moi a luftmatrozn fürn kölla kaufn

Den Pool oder die SchattenseiteZeig))
dürfen scho, owa wenn´s nächste wochn hoaß wird, wär´s guat die zeit im kölla zu verbringenDeafst ned im Bett schlofn![]()
gibt´s den rauch höpfner no?2 Stunden im Laxenburger Park.......und donn a hoibe Stund mochlesen im Forum![]()
mit einfrierenIch hab vergessen.... ob ich die Marillen für die Knödel mit dem Würfelzucker gleich einfriere.....
Wie machts ihr das?