- Reaktionen
- 222.375
- Checks
- 97
I hob so a schlechtes Gwissn..... i hob heit Nocht net ghört..... wi da Bua zaus kumman is. 

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wurm is WurmDie helfen aber nicht gegen eine Zug![]()
Der hot eh söwa an Hasen mitghobtI hob so a schlechtes Gwissn..... i hob heit Nocht net ghört..... wi da Bua zaus kumman is.![]()

Hauptsache er liegt jetzt im BettI hob so a schlechtes Gwissn..... i hob heit Nocht net ghört..... wi da Bua zaus kumman is.![]()
cool, wohin gehts?Heit foa i a Runde mitn Motorrad![]()
Richtung Wachau schön gemütlichcool, wohin gehts?
Des wor um 5 wie i aufgwocht bin..... eh mei erster Blick.Hauptsache er liegt jetzt im Bett![]()
Vielleicht war es vom ihm beabsichtigt, dass er nicht gehört wirdI hob so a schlechtes Gwissn..... i hob heit Nocht net ghört..... wi da Bua zaus kumman is.![]()
gehts dir gut ... also abgesehen von der jetzt fehlenden Körperbehaarung
geh MAMA bitteDes wor um 5 wie i aufgwocht bin..... eh mei erster Blick.
Die Thread CrasherGeh verlink mi do bitte moi..... i mechat do a gern amoi eine lesn.
oh fein, werden heute auch ausdüsen,Richtung Wachau schön gemütlich![]()
Machst auch gleich mitDie Thread Crasher![]()
Des hot a eh net mitkriagt.geh MAMA bitte![]()
Bin dabeiMachst auch gleich mit![]()
Durt war weniger zum nachlesen... Wären wir schneller fertigGeh verlink mi do bitte moi..... i mechat do a gern amoi eine lesn.

Na ich hab mir gedacht.... wir bringen da a bisserl einen Schwung hinein.Die Thread Crasher![]()
Na ich hab mir gedacht.... wir bringen da a bisserl einen Schwung hinein.![]()
Na ich hab mir gedacht.... wir bringen da a bisserl einen Schwung hinein.![]()
Bin auch dabeijo perfekt
Jetzt müss man noch finden![]()