Z
Gast
(Gelöschter Account)
Dann tust es halt nicht.ich klick da jetzt sicher nicht drauf!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Dann tust es halt nicht.ich klick da jetzt sicher nicht drauf!
Des versteh i, kimmt jo erst noch 16 Sekunden.Gaunz ehrlich..... so laung hob i gor ned gschaut.![]()
schön sonnenschutz verwenden!

Hot super funktioniert!
Wos hätt' funktionieren soin?![]()
Guckst Du SeitenzahlWarum??![]()
Daun hod mei Auntwort eh gstimmt. Jo, hot funktioniert.No..... hot sie eam daun an geblasen oder ned??
heast i siach eh von haus aus schlecht! muaß des sein?No..... hot sie eam daun an geblasen oder ned??
II kaun des do ned so laut schreibn.... i bin jo a bissl schüchtern.
Mei Immätsch,....
Schönen Urlaub wünsche ich euch!hallo alllerseits , schönen abend ....morgen früh gehts in den urlaub
Guckst Du Seitenzahl![]()
....pschtGuckst Du Seitenzahl![]()
Daun hod mei Auntwort eh gstimmt. Jo, hot funktioniert.![]()
Do kaunst Di mit da @Mitglied #549799 zaumtuan und a Pettingtion starten fia größere Schriften.heast i siach eh von haus aus schlecht! muaß des sein?
Super schön wars!wie hat euch die Sonnwendfeier gefallen?
Dann husch, husch, Pflanzerl wassern, dass‘d rechtzeitig wieder da bist!....
Ist doch noch ewig weit weg.
ähm geht ja eh!Do kaunst Di mit da @Mitglied #549799 zaumtuan und a Pettingtion starten fia größere Schriften.![]()
in die Runde! 
Haha, i leb nuI bring heit nu wehm um wanns so weiter dan![]()

Do kaunst Di mit da @Mitglied #549799 zaumtuan und a Pettingtion starten fia größere Schriften.![]()
Hearst schrei net so am ruhigen Sonntag MorgenDo kaunst Di mit da @Mitglied #549799 zaumtuan und a Pettingtion starten fia größere Schriften.![]()
Des wor noch dirHaha, i leb nu![]()