G
Gast
(Gelöschter Account)
Oiso da Doktor hod am Mittwoch nix gsengKau i da ned sogn, i wor no nie schwanger![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Oiso da Doktor hod am Mittwoch nix gsengKau i da ned sogn, i wor no nie schwanger![]()
I siach scho, des Thema polarisiert.mit Nutella ???
meinst oiso, de bestellst es nächste mal bei Trixie, damit i nix weguftterFleischfülle ist schon aufgegessen und ich hab Reste verbraucht. Ich verstehe das Problem nicht ganz, ausser das dir MEINE Palatschinke, die mir geschmeckt hat nix für dich ist![]()
I hob meins scho wieder austrunkn.... und meine Ohren brennen a scho wieder.
NA !I siach scho, des Thema polarisiert.![]()
euj, owa er schmeckt hoid guad !!I hob meins scho wieder austrunkn.... und meine Ohren brennen a scho wieder.![]()
des Teil daschneit da Rasiera eh ned....Da letzte Rest der nu üba bliebn is![]()
I hob de meine zum Bäcker gschickt,der hots glei kennt waun a Guglhupf in da Röhre worOiso da Doktor hod am Mittwoch nix gseng![]()

wer wor des mit den Zwingen....bitte melden.......da @Mitglied #158451 bettelt drumSIHA, woa in Tribuswinkel beim Aumann....
davor bei da wödbästn Massahemaus wo gibt![]()
Die steht nicht auf der Karte. Und nein, ich würde sie mir nicht bestellen. Am liebsten habe ich eine mit Topfenfülle, die es dort aber auch nicht gibt. Daher lasse ich es dort sowieso sein.meinst oiso, de bestellst es nächste mal bei Trixie, damit i nix weguftter
![]()
GSD brauch I do ka Angst mehr haumI hob de meine zum Bäcker gschickt,der hots glei kennt waun a Guglhupf in da Röhre wor![]()

vom EierlikörI hob meins scho wieder austrunkn.... und meine Ohren brennen a scho wieder.![]()
der ist heut ernst unterwegsDie steht nicht auf der Karte. Und nein, ich würde sie mir nicht bestellen. Am liebsten habe ich eine mit Topfenfülle, die es dort aber auch nicht gibt. Daher lasse ich es dort sowieso sein.![]()
Brauchst leicht a heckenschere im intimbereichdes Teil daschneit da Rasiera eh ned....![]()
Hab beim Bowling gegen die Kinder aber sowas von schlecht aus'gschaut ...der ist heut ernst unterwegs![]()
a Astschere bis 8cm......Brauchst leicht a heckenschere im intimbereich![]()
Age.wir probierns moi mit ana naglschere, des wird bestimmt lustiga Astschere bis 8cm......