- Reaktionen
- 28.445
- Checks
- 19
Dann muast zu uns kema. Wir san mitn ersten Stamperl scho fertig.I brauch jetzt an Schnops![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Dann muast zu uns kema. Wir san mitn ersten Stamperl scho fertig.I brauch jetzt an Schnops![]()
Des bei mir a. Aber einmal im Joar muas i moi a stamperl mit da chefin trinknBeim schnaps brennts ma de sicherungen durch,drum bleib i bei achterl
Ich treib dich in den WahnsinnI brauch jetzt an Schnops![]()
De will dich nur betäuben,jetzt gibts gleiDes bei mir a. Aber einmal im Joar muas i moi a stamperl mit da chefin trinkn
Daun hob i nuamoi a Glick ghobt!Bei deinem Profil steht auch Amstetten? Also sind wir alle asoziale die in dem Bezirk wohnen?

De hots scho jahre nimma auspockt. Sie is zu ana kuscheldomina wordenDe will dich nur betäuben,jetzt gibts glei![]()
Schnö trink nu ans
Daun poste im oö FredWeil ich betrunken und krantig bin.
Ich dachte nicht das wer gleich so sauer ist wenn wer sagt Amstetten braucht keiner
Jo scho a bissi … war jetzt a Probe wie belastbar wir sindIst @Mitglied #158451 so anstrengend?![]()
MutigDe hots scho jahre nimma auspockt. Sie is zu ana kuscheldomina worden![]()
Los des ja ne lesen,sunst siach i schwarz fir diDe hots scho jahre nimma auspockt. Sie is zu ana kuscheldomina worden![]()
Jo scho a bissi … war jetzt a Probe wie belastbar wir sind
Gut is gaunga![]()
Daun ziag weg…..Der Kulturschock fängt doch schon in dem abgesandelten Einkaufszentrum an
Is ma etwa da schnops scho in de birn gstiegnLos des ja ne lesen,sunst siach i schwarz fir di![]()
Ich hoffe doch!!!Passt dann is ja das Thema jetzt beendet ....
Ned?bei an Badeanzug![]()
Plädiere auf unzurechnungsfähigkeit und bestätige diese mit einer kuschelattackeIs ma etwa da schnops scho in de birn gstiegn![]()