- Reaktionen
- 65.565
- Checks
- 241
tuast hoid du weniga und liest meah noch27 Seiten hobts ihr sunst nix zum tuan?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
tuast hoid du weniga und liest meah noch27 Seiten hobts ihr sunst nix zum tuan?
Da liegt wahres drinnaujo... es gibt jo sowos wia "Gefahr im Verzug" ... und de is bei dem Typn imma und übaroi gegebn![]()
![]()
![]()
Auf de Frog auffi hob i grod in da Listn nochgschaut: Waun i a bissi aunzah, daun kimm i zwischen @Mitglied #593923 und @Mitglied #478451 z'liegn. Interessante Vorstellung.27 Seiten hobts ihr sunst nix zum tuan?
ned pampig wern, junge Dame27 Seiten hobts ihr sunst nix zum tuan?
Geh leck, heit gingad schoAm Karfreitag![]()
Sicha dearf ma do vögeln, ma dearf nur koa Fleisch essn dabei.Am Karfreitag![]()
Muass jo da @Mitglied #158451 ned wissenSicha dearf ma do vögeln,
ma dearf nur koa Fleisch essn dabei.![]()
obaned pampig wern, junge Dame![]()
du und deine Phantasien ...Auf de Frog auffi hob i grod in da Listn nochgschaut: Waun i a bissi aunzah, daun kimm i zwischen @Mitglied #593923 und @Mitglied #478451 z'liegn. Interessante Vorstellung.![]()
Owa a blowjob is vabotnSicha dearf ma do vögeln, ma dearf nur koa Fleisch essn dabei.![]()
Ist da oft ein zeitfaktor und manchmal auch furcht vor beschädigungen!Des versteh i ned gaunz. Warad des z.B. fia a Unternehmen ned interessant, waun scho amoi am echten Objekt a Löschaungriff g'übt wird?
ich hab schon dem @Mitglied #514258 erklärt, dass ich auf dem Gebiet nicht ausreichend kompetent bin ...Könntest du mir das vielleicht einmal näher erläutern....... oder.... oder..... hast du eine bessere Idee, wie ich das verstehen könnte??![]()
du und deine Phantasien ...![]()
meine geliebte @Mitglied #171262 muass si vaklickt hom - traurig mog i Di ned mochn!ned pampig wern, junge Dame![]()
und jung bist a nu heast!!!obafür die Anrede "junge Dame ?
Vo tutn und blasen ka ahnung?ich hab schon dem @Mitglied #514258 erklärt, dass ich auf dem Gebiet nicht ausreichend kompetent bin ...![]()
ich hab schon dem @Mitglied #514258 erklärt, dass ich auf dem Gebiet nicht ausreichend kompetent bin ...![]()
ich nicht wirklich ...Ich kann das aber schon ein klein wenig nachvollziehen....![]()
Du bist sooooooo gemein.Muass jo da @Mitglied #158451 ned wissen![]()
Dabei kennst nur an kloan Bruchteil.du und deine Phantasien ...![]()
vermutlich müsste ich für den Rest erst mal eine Weile zum PsychologenDabei kennst nur an kloan Bruchteil.![]()