- Reaktionen
- 98.444
- Checks
- 98
Extra für dichHat da @Mitglied #456711 no ka Büdl gepostet?![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Extra für dichHat da @Mitglied #456711 no ka Büdl gepostet?![]()
Da meine hod gestern gesagt wenn's Öl so teuer wird kannst aufhören mit schnitzl machenSchnitzl kommen den Meinen schon aus den Ohren ...![]()
Ich hab noch vier Liter, könnt also voll auf dekadent machenDa meine hod gestern gesagt wenn's Öl so teuer wird kannst aufhören mit schnitzl machen![]()
Gegen di hob i ka Chance, do miasat i nu a bissi trainieren ned nur schaufenKonkurrenz ...
![]()
Den Bauch hättest aweng eiziagn kenna!Extra für dich
Hob grod gegessenDen Bauch hättest aweng eiziagn kenna!![]()
![]()

Geh schas, schaust eh wöd ausGegen di hob i ka Chance, do miasat i nu a bissi trainieren ned nur schaufen![]()
Da wär ich eine Brave Kollegin .....i moch sowas ned...fang halt dafür früher anI warad froh wauns des Homoffis wieda odrahn!
Kollegn san eiglockt und trotzdem ned erreichbor - wohrscheinli dans Wäsch aufhenga, kochn oder Goartn umstechn!![]()
Du es ist MittagI warad froh wauns des Homoffis wieda odrahn!
Kollegn san eiglockt und trotzdem ned erreichbor - wohrscheinli dans Wäsch aufhenga, kochn oder Goartn umstechn!![]()
Mittog is um Zwöfi !!!Du es ist Mittag
Essen oder Schlaferl
Lass ihnen die Freude![]()

Daun wird’s Zeit dassd zu uns kumst!Da wär ich eine Brave Kollegin .....i moch sowas ned...fang halt dafür früher an![]()
… und bist um 1/2 9 nimmer erreichborDa wär ich eine Brave Kollegin .....i moch sowas ned...fang halt dafür früher an![]()
manche essen halt schon ab 11-13h damit es sich lohntMittog is um Zwöfi !!!![]()
De san in gaunzn Vormittog scho ned zum dawischn!manche essen halt schon ab 11-13h damit es sich lohnt
Na war schon fast halb 10.....na Scherz beiseite...sobald der Computer aus is, bin i nimma erreichbar.....für des bekomm i zu wenig gezahlt… und bist um 1/2 9 nimmer erreichbor![]()
Eh bei uns auch nix anderes ..und die die im Büro sind...haben mega schlechte launeDe san in gaunzn Vormittog scho ned zum dawischn!![]()