- Reaktionen
- 177.820
- Checks
- 115
Meine Kissen vögeln nichtden Sex wü i segn....![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Meine Kissen vögeln nichtden Sex wü i segn....![]()
auf dennen wird hoechstens gvögeltMeine Kissen vögeln nicht![]()
Jetzt kenn i mi nimma aus. San des Pferd, desd in Ofa gebn host und de perverse Freindin va Dein perversn Einhorn des gleiche?Hmm denkst du nicht... außerdem hat das Pferd irgendwie ein Loch bekommen.. und kann jetzt nicht mehr warm gemacht werden
Ja genauJetzt kenn i mi nimma aus. San des Pferd, desd in Ofa gebn host und de perverse Freindin va Dein perversn Einhorn des gleiche?![]()
![]()
Schlaf gut.sodale, i wünsch a guade Nocht !!
Guade Nochtsodale, i wünsch a guade Nocht !!
Ui, des is natürlich bled.Ja genauund jetzt entsorge ich sie einfach.. sie rinnt ja aus wenn ich sie ins Bett lege
![]()
Eh so kleinzeug ich glaube Buchweizen und LavendelUi, des is natürlich bled.Wos is denn do drinn? Kirschkern jo ned, host gsogt.
Hod oba eh ned so guat funktioniert wia Kirschkerne, host amoi gsogt.Eh so kleinzeug ich glaube Buchweizen und Lavendel![]()
Jo ober des Einhorn war total befriedigtHod oba eh ned so guat funktioniert wia Kirschkerne, host amoi gsogt.
Do host ah wieder recht. Daun muaßt es zuanahn.Jo ober des Einhorn war total befriedigt![]()
Dann kann ich es aber trotzdem nicht mehr backenDo host ah wieder recht. Daun muaßt es zuanahn.![]()

Dumme Frog: Warum eigentlich ned?Dann kann ich es aber trotzdem nicht mehr backen![]()
Weil ich nicht weiß ob mein Garn feuerfest istDumme Frog: Warum eigentlich ned?
Danke und dir wünsche ich einen wunderschönen Abend!Wunderschönen guten Morgen wünsche ich euch.![]()
Schaut seeeehr gesund aus ...Guten Morgen, schnell Frühstück und ab in die Arbeit![]()