- Reaktionen
- 98.075
- Checks
- 12
Wia i aungfaungt hob, im EF zan mitlesn, hob i gschwind amoi an Peniskomplex kriagt.So realistisch 52 cm ..also quasi a Neugeborenes
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wia i aungfaungt hob, im EF zan mitlesn, hob i gschwind amoi an Peniskomplex kriagt.So realistisch 52 cm ..also quasi a Neugeborenes
![]()
hob i a gmocht, hob daun glächlt das i weit iwan durchschnitt lieg....Wia i aungfaungt hob, im EF zan mitlesn, hob i gschwind amoi an Peniskomplex kriagt.Irgendwaun woar i daun oba so schlau, dass i de tatsächliche Größen-Verteilung gegoogelt hob.
![]()
Na, na, i hob gsogt "Feminist".Du behauptest das du eine Feministin bist ich lasse Leuten nur ihren Willen![]()
@Mitglied #158451 schau ned so entsetzt, woar eh nur zum Eindruck schindn gedocht.Na, na, i hob gsogt "Feminist".De weibliche Form host Du draus gmocht.
![]()
is des de männliche Form der Frau von heute ??@Mitglied #158451 schau ned so entsetzt, woar eh nur zum Eindruck schindn gedocht.
Und hod eh ned funktioniert.![]()
is des de männliche Form der Frau von heute ??

16 Grad!, oda 5 Zentimeter!
![]()
MILLI ned zenti![]()
Mit deine Fähigkeiten brauchst sowieso kann komplexWia i aungfaungt hob, im EF zan mitlesn, hob i gschwind amoi an Peniskomplex kriagt.Irgendwaun woar i daun oba so schlau, dass i de tatsächliche Größen-Verteilung gegoogelt hob.
![]()
Bist da sicherNa, na, i hob gsogt "Feminist".De weibliche Form host Du draus gmocht.
![]()
Doch doch sehr beeindruckend@Mitglied #158451 schau ned so entsetzt, woar eh nur zum Eindruck schindn gedocht.
Und hod eh ned funktioniert.![]()
Kommt baldAlso wirklich... habts schon mal mit 6° kaltem Wasser lange Haare gewaschen...
daaaas ist dann echt grausamKommt bald![]()
Ist so oder so grausamdaaaas ist dann echt grausam
Siha, in da Jugendzeit!Also wirklich... habts schon mal mit 6° kaltem Wasser lange Haare gewaschen...
na, bin rasiertAlso wirklich... habts schon mal mit 6° kaltem Wasser lange Haare gewaschen...
MAA JO....Siha, in da Jugendzeit!
Do hob i Schuitalaunge Hoar ghobt.![]()
im schoafn a ??Im Senf ist aber viel Zucker drinnen ...![]()
Zeigna, bin rasiert
lach
Haare waschen ist so oder so grausam ...Ist so oder so grausam![]()
Ich meinte mit kaltem Wasser waschenHaare waschen ist so oder so grausam ...... dann solltest dir vielleicht eine Glatze rasieren
asoooooIch meinte mit kaltem Wasser waschen![]()