Privat Diverses Freizeit und Diskussions Fred der NÖLer.......

I hob a a zeit Haundtoschna trong, san fü valurn gauna, meist weu is am autodachl ste hob lossn und wegfoahn bin:unsure:
:cry: woa imme deia. jetzt reicht me schekkoatnetoi, do is ollas drin wos i brauch.
 
Zurück
Oben