- Registriert
- 21.4.2009
- Beiträge
- 10.062
- Reaktionen
- 96.275
- Checks
- 12
Wieso kriagt da @Mitglied #599890 sogoar a Dessert zur Lasagne und i nur oan Keks, ohne Lasagne und nur vor Weihnochtn?I werd da glei an Termin geben.. I hätte a a Dessert gehabt ...
![]()





