- Registriert
- 3.5.2010
- Beiträge
- 79.241
- Reaktionen
- 267.673
- Checks
- 81
Wos genau??Upsiiii, schwerer Fehler![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wos genau??Upsiiii, schwerer Fehler![]()
Eher eiskaltes HändchenIch nehm dich beim Wort, Goldhändchen!!!![]()
Ahso, jetzt tschäg isUpsiiii, schwerer Fehler![]()
Ned öffentlich sagen… wega de PN‘s waradsWos genau??
Grenadiermarsch
UupsiiiiNed öffentlich sagen… wega de PN‘s warads![]()
Jo, vor allem in FF UniformDu stehst auf Männer in Uniform?
I woar amoi beim Bundesheer - zöht des a?Ähm, Jo i a![]()
Siha, nur wennst Ma a Holzhaus baustKeine Ahnung, ob die Frage hier schon einmal gestellt wurde.....
Kan ma di no heiraten?????![]()

Woast eh, Salzburger Aixam= Raumschiff![]()
Eh i aJo, vor allem in FF Uniform
Er schaut darin für mich besonders sexy aus![]()
Woher soi i des denn wissen? Ha?Eh i a![]()
ZEIGI woar amoi beim Bundesheer - zöht des a?![]()
Hob i scho gmocht…Siha, nur wennst Ma a Holzhaus baust![]()
Owa Du gheast ana ondan WödkotzHob i scho gmocht…
Geh stö di ned so au….Woher soi i des denn wissen? Ha?
De haums ma wieda weg gnumma!
Und a engal is aOwa Du gheast ana ondan Wödkotz![]()
A Tütü zöht net, ois UniformGeh stö di ned so au….![]()
De passt da eh nimaDe haums ma wieda weg gnumma!![]()