- Reaktionen
- 272.118
- Checks
- 79
des nutzt eh nix mea...guate Nocht @Mitglied #593923 - da schließ i mi glei o, damit i auf meine 12 Stunden Schönheitsschlof komm
wünsch Euch noch viel Spaß und schöne Träume![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
des nutzt eh nix mea...guate Nocht @Mitglied #593923 - da schließ i mi glei o, damit i auf meine 12 Stunden Schönheitsschlof komm

des nutzt eh nix mea...![]()
host Du a Ahnung, wia i sont ausschaun würd schlaf gutguate Nocht @Mitglied #593923 - da schließ i mi glei o, damit i auf meine 12 Stunden Schönheitsschlof komm
Dankeschönschlaf gut
no ärger ??host Du a Ahnung, wia i sont ausschaun würd
![]()
Guade Nochtich wünsch euch eine gute Nacht ... ich muss mal ausnahmsweise früher ins Bett ...
jo eh.... genau sooooTuat ma lad.....
I kaun do nix dazu beitragen.
I bin total Fantasielos.
I vegl nur im Dunkeln..... nur in der Missionarstöllung..... gredt wird a net dabei.... und a Spatzi nimm i a ned im Mund.
Und rot werd i a ned beim liang.

Gute Nachtich wünsch euch eine gute Nacht ... ich muss mal ausnahmsweise früher ins Bett ...
des is eh gauns schee heftigTuat ma lad.....
I kaun do nix dazu beitragen.
I bin total Fantasielos.
I vegl nur im Dunkeln..... nur in der Missionarstöllung..... gredt wird a net dabei.... und a Spatzi nimm i a ned im Mund.
Und rot werd i a ned beim liang.
gute Nacht auch dirguate Nocht @Mitglied #593923 - da schließ i mi glei o, damit i auf meine 12 Stunden Schönheitsschlof komm

is bei dia lei aundas?jo eh.... genau soooo![]()
Guade Nochtguate Nocht @Mitglied #593923 - da schließ i mi glei o, damit i auf meine 12 Stunden Schönheitsschlof komm
a bissi.... bin no dazua net nackig dabei....is bei dia lei aundas?![]()
Im Dunkeln, Missionare und wird net rot beim liagnwie de @Mitglied #493785 veglt....![]()

davia duast guad Essn ??a bissi.... bin no dazua net nackig dabei........ und nur zur Fortpflanzung.... und a Kind hob i...
wie vü Flascherl host obgfüllt?Wos hob i vapasst?
Du manst Kanistawie vü Flascherl host obgfüllt?