- Reaktionen
- 98.452
- Checks
- 98
Auf mein Schuach pickt eh wosI wor vorher ohne Unterwäsche a packl aufgeben... damit i a wos gescheites gsagt hab
![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Auf mein Schuach pickt eh wosI wor vorher ohne Unterwäsche a packl aufgeben... damit i a wos gescheites gsagt hab
![]()

Na seas, do werdns in da Post gonz steif do gstondn seinI wor vorher ohne Unterwäsche a packl aufgeben... damit i a wos gescheites gsagt hab
![]()

Bei dera Kötn?I wor vorher ohne Unterwäsche a packl aufgeben... damit i a wos gescheites gsagt hab
![]()
BitteDanke ☺
Is eigentlich TierquälereiBei dera Kötn?![]()
Vielleicht hod er eh a Pözjackal aughobt!Is eigentlich Tierquälerei
Zumindest, wonn sa si den Frosch vaküht hot![]()

Herrlicher An- und Einblick! Passt perfektSixt eh net vü![]()
Nicht auszudenken, wir das aussehen würdeVielleicht hod er eh a Pözjackal aughobt!![]()
Des is fix niemanden aufgfoin i rinn jo ned grundlos ausNa seas, do werdns in da Post gonz steif do gstondn sein![]()

A Frosch mit an Fö?Nicht auszudenken, wir das aussehen würde![]()

Und i steig ned zfleis auf an KaugummiDes is fix niemanden aufgfoin i rinn jo ned grundlos aus![]()

I siach sowosDes is fix niemanden aufgfoin i rinn jo ned grundlos aus![]()
Des kennt ma aun den Augn, goi!I siach sowos![]()
Danke ... recht habt ihrWünsch euch einen schönen Abend....wir gehen mal in die Sauna![]()
Hob a geschultes AugeDes kennt ma aun den Augn, goi!![]()
![]()
Warum i hob Jeans an Pullover und a Jackn angehabt des wäre da nie aufgefallen..I siach sowos![]()
A der ich hab keine Unterwäsche an BlickDes kennt ma aun den Augn, goi!![]()
![]()
Glaubst duWarum i hob Jeans an Pullover und a Jackn angehabt des wäre da nie aufgefallen..![]()
Vo meinem geschulten Auge?