- Reaktionen
- 38.929
- Checks
- 14
Servus,
danke sehr spannend mit vielen neuen Eindrücken ....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Neusiedler See?
A freudscher Verschreiber: Dazulassende Höschen san de, de ma NED aunziagt, waun man ohne Höschen außer Haus geht.Na sicher und die dazulassenden Höschen a![]()
Gibts den noch?
Host mitn Umzug leicht Branche ah gwechselt?Servus,
Du bist des personifizierte Nahrungstabu.Gut dass ich Fisolen mag..![]()
Entschuidigung @Mitglied #567729 i hob eigentlich in @Mitglied #599890 gmoant. I hob nur in Text glesen und woar ma 100%ig sicha, dass des va earm kimmt.Du bist des personifizierte Nahrungstabu.![]()
Du bist des personifizierte Nahrungstabu.![]()
...z'spät!Entschuidigung @Mitglied #567729 i hob eigentlich in @Mitglied #599890 gmoant. I hob nur in Text glesen und woar ma 100%ig sicha, dass des va earm kimmt.Wia kauma nur Hund und Kotz verwechsln.
![]()

Des stimmt, mit an reidign Hund nu dazur!Entschuidigung @Mitglied #567729 i hob eigentlich in @Mitglied #599890 gmoant. I hob nur in Text glesen und woar ma 100%ig sicha, dass des va earm kimmt.Wia kauma nur Hund und Kotz verwechsln.
![]()

Find i aGengan eh!![]()
![]()
ZEIGNa sicher und die dazupassenden Höschen a![]()
Wien ist ned meins....do kenn i mi ned aus...bin immer wieder froh dann daheim zu sein ....sog amoi
wien 22
is de SeestadtWien ist ned meins....do kenn i mi ned aus...bin immer wieder froh dann daheim zu sein ....
Hätte ich nicht erkannt, war aber a no net in der seestadtis de Seestadt
@Mitglied #513259 wo bist den ??