- Reaktionen
- 249.237
- Checks
- 79
woast baden ?War gerade beim Hausarzt meine Operationnarben sind entzündet
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
woast baden ?War gerade beim Hausarzt meine Operationnarben sind entzündet
sodale, danke für die Tipps mit den Fisolen, i hob gschaut, san gschnidane...
ich kauf dann frische im ganzen !!

Nau sog i jo, de san so groß wia Bohnen!sodale, danke für die Tipps mit den Fisolen, i hob gschaut, san gschnidane...
ich kauf dann frische im ganzen !!

I tat's zerscht am Brunnenmarkt oder am Naschmarkt probieren...oha, daun auf noch afrika!!
Zur Not kann man Wasser am Herd erhitzensupa ieä, nua i hob kan wosakocha..
I kaun ned nur de Bohnen damit eiwickln, i kaun a ois aundare auswickln!der @Mitglied #599890 hat ja Krallen, da kann er die Bohnen super festhalten zum Einwickeln ... und den Speck davor mit den Krallen in hauchdünne Streifen schneiden
Vielleicht hat er a ka Reindl??Zur Not kann man Wasser am Herd erhitzen![]()
woast baden ?
Mumien stehen unter Denkmalschutz!!I kaun ned nur de Bohnen damit eiwickln, i kaun a ois aundare auswickln!![]()
![]()

cool ... ich steh unter Denkmalschutz!!Mumien stehen unter Denkmalschutz!!![]()
Kulturgut....cool ... ich steh unter Denkmalschutz!!
Jo wiast sogst, I sog nix mehrVielleicht hat er a ka Reindl??Pass auf, wos'd erm sagst!!
I mein ja nur - 's gibt ja Leut, da besteht die Kuchl aus der Mikrowelle...Jo wiast sogst, I sog nix mehr
Morgen Mittagwaun den ??
Zum spochtln is owa hoffantli nu ned?cool ... ich steh unter Denkmalschutz!!
vielleicht helfen Spülungen mit Kamillentee oder Salbeitee ... sind beide entzündungshemmendMeine Narben sind leicht entzündet
vielleicht helfen Spülungen mit Kamillentee oder Salbeitee ... sind beide entzündungshemmend