- Reaktionen
- 23.419
- Checks
- 12
Yes broSchau her, hod supa funktioniert. Mir unterschätzen den Maxl total.![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Yes broSchau her, hod supa funktioniert. Mir unterschätzen den Maxl total.![]()
no hod a sie ned gmöt! Und @Mitglied #478451 wü mitn maxl und bestimmt a ned mit mir schreiben!Mim Maxl?![]()
Es hot doch schon mit bin 22 funktioniert jetzt bin i ganz rattig und du antwortest nimmaSag dann bescheid, obs klappt
Dann stipitz i mir den pro-move![]()
I bin owa so gschamigEs hot doch schon mit bin 22 funktioniert jetzt bin i ganz rattig und du antwortest nimma![]()
I steh bitte auf kreative Anmachenno hod a sie ned gmöt! Und @Mitglied #478451 wü mitn maxl und bestimmt a ned mit mir schreiben!![]()

Hubschrauber und einfliegen ....Es hot doch schon mit bin 22 funktioniert jetzt bin i ganz rattig und du antwortest nimma![]()
I was eh.. schod da nächste Schritt war normalerweise a zumpferlbüd fürs AlbumI bin owa so gschamig
I het sogar a eigenes Album davoI was eh.. schod da nächste Schritt war normalerweise a zumpferlbüd fürs Album
Na zum Glück is des hosal ned vo mir nass wordn!I steh bitte auf kreative Anmachen
Hi
Zum Beispiel da ist mei hoserl dann immer waschl nass![]()
Kumm schoEs hot doch schon mit bin 22 funktioniert jetzt bin i ganz rattig und du antwortest nimma![]()
Wow wie geil such des beste raus für mei Album.I het sogar a eigenes Album davo![]()
Aber ob s beste aus meiner subjektiven Wahrnehmung auch das beste aus deiner subjektiven Wahrnehmung isWow wie geil such des beste raus für mei Album.
Oder san gor ned olle deine und du gibst mit da @Mitglied #593034 ihren Album an.. sammelt sie auch??
Warum wird da gelacht?I bin owa so gschamig
So geil!!!I steh bitte auf kreative Anmachen
Hi
Zum Beispiel da ist mei hoserl dann immer waschl nass![]()

Schau solche Probleme löst man am leichtesten mit einer Top ten Liste dann sind sicher für uns beiden die besten dabeiAber ob s beste aus meiner subjektiven Wahrnehmung auch das beste aus deiner subjektiven Wahrnehmung is?
Ma was es afoch ned.
Stö da fua i schick da ans und du sagst "naaa. Schick ma a schenas" - i tet rearad in da Ecke sitzn
Des muast si frogn
Was du ja eigentlich a grad gmacht hast
De de i griag sammel i im posteingang![]()
Wir helfen gerne.was mann da alles in ein paar tagen am abend alles lernen kann ...voi suparaaa![]()
Dir is eh kloar, dass Du grod de Aunzoih von Schwaunzbüdln, des'd so kriagst, vazehnfocht host.Schau solche Probleme löst man am leichtesten mit einer Top ten Liste dann sind sicher für uns beiden die besten dabei
Wir helfen gerne.
Hier werden sie gehelft![]()