- Reaktionen
- 98.452
- Checks
- 98
Loch jetzt ned ich heisse wirklich soWegn Schmidts Katze, de geht immer voi ob.![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Loch jetzt ned ich heisse wirklich soWegn Schmidts Katze, de geht immer voi ob.![]()

Wos du liegst links?Also manches Pack ich echt nicht
Umso froher bin ich, dass alles was ich will rechts neben mir im Bett liegt
Sochan gibtsIch war erst 2 maldes Smart is so widerlich und dreckig dort würd i ma niemals a Peitschen ausborgen
Super, des woit i eh immer scho amoi Frogn: Stimmt des, wos ma über Dei Katze so sogt?Loch jetzt ned ich heisse wirklich so![]()
Sorry owa do fällt mir immer des Sprüchal ein: Mein rechter rechter Platz ist leer........Warum ist das so lustig![]()
Aso, und uns lockst mit Deine "Kuschel-Geschichten" immer auf a foische Fährte.Ich war erst 2 mal
Habe nicht genau geschaut
Oh...... gute Besserung!!!!Tadadada. Potzn Mandelentzündung![]()
Oder mit der jetzigenAso, und uns lockst mit Deine "Kuschel-Geschichten" immer auf a foische Fährte.![]()
Das ist die wahre Grausamkeit: jede Illusion zerstörenWird dir nie passieren![]()
Oder mit der jetzigen![]()
Im neichen Johr scho wieder so vü zan denga. Is des de zwa haxate mit de high heels und soWegn Schmidts Katze, de geht immer voi ob.![]()
Sehr erfreut herr mit da schorfen kotzLoch jetzt ned ich heisse wirklich so![]()
Wos du üwaroi hinkumst?des Smart is so widerlich und dreckig dort würd i ma niemals a Peitschen ausborgen
Najo, sie hat nicht unrechtWos du üwaroi hinkumst?![]()
Zwoa haxat, High Heels, geht voi ob?Is des de zwa haxate mit de high heels und so![]()
Hob i moi gheartZwoa haxat, High Heels, geht voi ob?Jo, de kenn i.
Ob des Schmidts Katze is, woaß i oba ned.![]()
Welcome bei uns!Das ist die wahre Grausamkeit: jede Illusion zerstören
do schaustWos du üwaroi hinkumst?![]()
DankeOh...... gute Besserung!!!!