- Reaktionen
- 250.019
- Checks
- 79
wo hob i wos iwalesn ??Des is so geil!D' @Mitglied #478451 und i haum grod vorher s'Niveau a bissi "aughobn" do im Fred und dabei festgstöt, dass'd uns Du dabei voi obgehst.
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
wo hob i wos iwalesn ??Des is so geil!D' @Mitglied #478451 und i haum grod vorher s'Niveau a bissi "aughobn" do im Fred und dabei festgstöt, dass'd uns Du dabei voi obgehst.
![]()
Hewo, wer, wos....![]()
nana, ned olle...GÖ !!!Also
Musst du aber eh nicht...
Ist ja eh jeder willkommen![]()
Des wor ned öffentlich, dass ma des festgstöt haum.Glaub i ned
Zeig her
Bitte![]()
He
Wenn i wegen Schokobananen da ins kreuzfeuer komm, gehörn de schokonüsse a kommentiert
Genaunana, ned olle...GÖ !!!
naguad, daun zöds ned !Des wor ned öffentlich, dass ma des festgstöt haum.Mir woitadn Dir do jo nix böswillig unterstön. Oba voi witzig, dass Du des glei so bestätigst. Auf Di is oafoch Valoss.
![]()
Wie is des: ich bin nicht vorhersehbar, mein moralischer Standpunkt ist einfach nur unverrückbarDes wor ned öffentlich, dass ma des festgstöt haum.Mir woitadn Dir do jo nix böswillig unterstön. Oba voi witzig, dass Du des glei so bestätigst. Auf Di is oafoch Valoss.
![]()
daun bleib no a bissi bei uns !!
beim 4000er gibt es was zu gewinnen !![]()
Na, nur dass ma des festgstöt haum, wor ned öffentlich. S'Niveau hauma mit da Kontaktaunzeige deutlich gsteigert, ned gaunz auf Newmi-Niveau, oba d'Richtung hod scho gstimmt.naguad, daun zöds ned !
die war ja auch ein MeisterwerkNa, nur dass ma des festgstöt haum, wor ned öffentlich. S'Niveau hauma mit da Kontaktaunzeige deutlich gsteigert, ned gaunz auf Newmi-Niveau, oba d'Richtung hod scho gstimmt.![]()
naugeh, wos host den ?I bin krankmimimi
scho, GÖ !die war ja auch ein Meisterwerk
Danke!die war ja auch ein Meisterwerk
I geh eh schon.. jetzt wollte ich noch schnell über 100 posts Post schreiben..nana, ned olle...GÖ !!!
Was auch immer Newmi Niveau isNa, nur dass ma des festgstöt haum, wor ned öffentlich. S'Niveau hauma mit da Kontaktaunzeige deutlich gsteigert, ned gaunz auf Newmi-Niveau, oba d'Richtung hod scho gstimmt.![]()
Newmi Niveau = WödspitzenniveauWas auch immer Newmi Niveau is
I mein, jo guad, gaaaanz selten hauts ma n vogl raus
Aber ansonsten bin ich fast sozial kompatibel
euje, owa bei uns muast eh ned singan...
so is es !!Newmi Niveau = Wödspitzenniveau![]()