Privat Diverses Freizeit und Diskussions Fred der NÖLer.......

Nein.. Ma kann mich alles schimpfen.. aber bei Milf hört sa sich auf :hau::grantig:
:hmm: ... also, ich denke, du bist eine junge hübsche Frau, mit der viele Männer gerne einmal den Beischlaf vollziehen würden... also eine Frau, die man liebend gerne ficken möchte... woman I'd like to fuck...

... und aufgrund der Tatsache, dass du bereits Mutter bist, ist der Titel Milf - Mother I'd like to fuck .. vollkommen zutreffend und hat mit einer Bewertung über gut oder schlecht absolut nichts zu tun ;)

bei Gilf fühlt sich dann aber wahrscheinlich der Großteil der Damschaften geschmeichelt, wenn's zutrifft :mrgreen:

Jo, na kloar, Du host maximal vü vasamt. ;) I woit ma a Date ausmochn fian Freitog:

Oba er hod daun nur mehr Augn g'hobt fia d' @Mitglied #493785 , weil sie de Oanzige is via eam. Na jo, neben de gaunzn aundern nu aunwesenden Frauen. ;)
Vielleicht hättest Chancen gehabt wennst mi mit dazu genommen hättest 🤣🤣🤣 i weiß ja wie wichtig dir andere Männer sind 🤣🤣

:hmm: ... also, ich denke, du bist eine junge hübsche Frau, mit der viele Männer gerne einmal den Beischlaf vollziehen würden... also eine Frau, die man liebend gerne ficken möchte... woman I'd like to fuck...

... und aufgrund der Tatsache, dass du bereits Mutter bist, ist der Titel Milf - Mother I'd like to fuck .. vollkommen zutreffend und hat mit einer Bewertung über gut oder schlecht absolut nichts zu tun ;)

bei Gilf fühlt sich dann aber wahrscheinlich der Großteil der Damschaften geschmeichelt, wenn's zutrifft :mrgreen:
Ober deine Erklärung mochts trotzdem ned bessa... owa vielleicht a weiß fü Monna abwertend sagen ;)
Es hert se anfoch sch..... o :fies:

Ober deine Erklärung mochts trotzdem ned bessa... owa vielleicht a weiß fü Monna abwertend sagen ;)
Es hert se anfoch sch..... o :fies:
Mir wor des z.B. ned kloar, dass des ois obwertend augsegn wird. I hätts ois Kompliment empfunden. Jetzt wo i des woaß, hoid is damit wia midn N-Wort. Des muaß i jo ah ned sogn. ;)

Mir wor des z.B. ned kloar, dass des ois obwertend augsegn wird. I hätts ois Kompliment empfunden. Jetzt wo i des woaß, hoid is damit wia midn N-Wort. Des muaß i jo ah ned sogn. ;)
Jeder findet diesen Ausdruck auch nicht negativ oder abwertend.... so sind wir halt alle verschieden.... und das ist auch gut so. 😉
I bin sogor scho a Gilf.... und hob ka Problem damit.... auber vielleicht a nur, weus no nie wer zu mir gsogt hot. 🤔😉

Zurück
Oben