- Reaktionen
- 127.823
- Checks
- 15
Brauchat i nedScheekettn und Reisposs mit nema......
Bin in Zwettl im Spitoi aufd Wöd kemma
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Brauchat i nedScheekettn und Reisposs mit nema......
Hob i ma a scho docht.Mochma an Stami beim Mäki in Zwettl![]()
Do warad ma des Schnitzlstandl bei Krems no liaba, vielleicht kummt er obaMochma an Stami beim Mäki in Zwettl![]()

Und donn Schrein olle Fraun de dabei san laut jo mumuleckerI hoi ma an Burger und schrei gaunz laut ausse "Abin" wüst a an!![]()
Jo i bin a schon miad, genau lesen geht um de Uhrzeit nimmaDes wird nix.... der Thread is von 2007.... und olle Teilnehmer san scho glöscht.
![]()
Host Schwimmflügal leicht a?Brauchat i ned
Bin in Zwettl im Spitoi aufd Wöd kemma
In Krems gibts des Wirstlstandl midn Bosna nimmaDo warad ma des Schnitzlstandl in Krems no liaba, vielleicht kummt er oba![]()
Wöches manst denn do?Do warad ma des Schnitzlstandl in Krems no liaba, vielleicht kummt er oba![]()
Er schreibt PNHob i ma a scho docht.
Auber er is scheinbor eh scho weiter zogn.... @Mitglied #513259.... kaunst du aussa krign.... wo sie der Maxi jetzt herum treibt?![]()
Guade Nocht.... schlof guad.Jo i bin a schon miad, genau lesen geht um de Uhrzeit nimma
I hab jetzt Matratzenhorchdienst, guade Nochd
Richtung Gföhl - ZwettlWöches manst denn do?
Ich kann über Wasser laufenHost Schwimmflügal leicht a?![]()
Siiiicher!! Ich hab darin ordentlich ErfahrungMeanwhile in der Steiermark kann ich drüber reden ob ich in einem LKW Sex haben möchte.![]()
Guat, dann nedI weiß ned aber i mechts a ned wissen.![]()
Woascheinlich da chinesische Schnitzlpracker bei da RegierungsbudeWöches manst denn do?
Wöches manst denn do?
Des in GneixendorfRichtung Gföhl - Zwettl
host scho ans kriegt?Er schreibt PN![]()
@Mitglied #426422..... wos wüst ma damit song?
Du GazelleIch kann über Wasser laufen![]()