- Reaktionen
- 245.203
- Checks
- 79
wo isn da @Mitglied #456711 iwahaupt ??
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
hot er net an neichn Job (wo isn da @Mitglied #456711 iwahaupt ??
) ?tua, geht owa zua zeit nur in private hausbaremahe, i däd jetzt voi gern um de Häuser ziagn, vo ana Bar in de aundare....

Waunst ned wüst….. pfffff... das schaff ich mental nicht ... ich muss meine eigenen empirischen Studien anstellen, Rückschlüsse ziehen und Entscheidungen treffen...
![]()
Ned nur du...mahe, i däd jetzt voi gern um de Häuser ziagn, vo ana Bar in de aundare....
Je rutschiga des Törrein desto beweglicha werd i!pass jo auf das du ned ausrutscht![]()
SUPA, YmmDJe rutschiga des Törrein desto beweglicha werd i!![]()
Na i beneid di grenzenlosI hob grod 61 frogn ausgearbeitet nur für Bremsen owa 73 hob I vor 14 Tog scho ausgowat und naaaaaa I bin nu net fertig… nu imma 37 Seiten a du Leck und i fiacht am Montag Kuman nu a dazua![]()
oida, wüfü Seitn gibts via de OASCH bremsn vo da Baun ???I hob grod 61 frogn ausgearbeitet nur für Bremsen owa 73 hob I vor 14 Tog scho ausgowat und naaaaaa I bin nu net fertig… nu imma 37 Seiten a du Leck und i fiacht am Montag Kuman nu a dazua![]()
les moi auf wikipedia noche, des is kiarza!!I hob grod 61 frogn ausgearbeitet nur für Bremsen owa 73 hob I vor 14 Tog scho ausgowat und naaaaaa I bin nu net fertig… nu imma 37 Seiten a du Leck und i fiacht am Montag Kuman nu a dazua![]()
I hob kan dunst, is Jo net so das I sunst nix zum lerna hätt….oida, wüfü Seitn gibts via de OASCH bremsn vo da Baun ???
Warad eh gscheidales moi auf wikipedia noche, des is kiarza!!![]()
Des tuat ma jz aber leid... ich hab kein Muster mitgenommenDann steht nix mehr den allseits beliebten Fliesenbildern im Weg![]()
aber Hut ab, ich beneide dich das du das durchziehstI hob grod 61 frogn ausgearbeitet nur für Bremsen owa 73 hob I vor 14 Tog scho ausgowat und naaaaaa I bin nu net fertig… nu imma 37 Seiten a du Leck und i fiacht am Montag Kuman nu a dazua![]()
Des kannst erna owa ned antunDes tuat ma jz aber leid... ich hab kein Muster mitgenommen
![]()
Die Geduld ist groß ... Natürlich wenn's fertig liegenDes tuat ma jz aber leid... ich hab kein Muster mitgenommen
![]()
Jz host mi wieder verunsichert, obs eh die richtigen Fliesen sinduii, do druck i da de dam das des daun a passt !
gö !
HE, a Tipp vom ProfiJz host mi wieder verunsichert, obs eh die richtigen Fliesen sind
![]()