- Reaktionen
- 80.959
- Checks
- 10
Du machst dich, a bissal nu daun werdns perfekt!

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Du machst dich, a bissal nu daun werdns perfekt!

beim Vanillekipferl zählen sowieso ausschließlich die inneren Werte ...Du machst dich, a bissal nu daun werdns perfekt!![]()
Die haben eine Füllung?beim Vanillekipferl zählen sowieso ausschließlich die inneren Werte ...
Jobeim Vanillekipferl zählen sowieso ausschließlich die inneren Werte ...
De moch net I meine waradn 3 x so grossDu machst dich, a bissal nu daun werdns perfekt!![]()
Nana!beim Vanillekipferl zählen sowieso ausschließlich die inneren Werte ...
Gibts do moi an rehbrotn oda so?Griaß Eng
noch an kaiserlichem Jagdtag
Schnee, Sonne und a guate Strecke
Hobts wos troffa a oda nur spazieren gongaGriaß Eng
noch an kaiserlichem Jagdtag
Schnee, Sonne und a guate Strecke
Theoretisch scho, oba heit woama nur auf Erdferkel (Wildschweine)Gibts do moi an rehbrotn oda so?
I bin gsessen und hob treibn lossen und vurher und nochher brav gspuitHobts wos troffa a oda nur spazieren gonga![]()
Wüdschweindl mog I ahI bin gsessen und hob treibn lossen und vurher und nochher brav gspuit
17 Stück auf der Strecke - brav![]()
Bei uns worns heite ahI bin gsessen und hob treibn lossen und vurher und nochher brav gspuit
17 Stück auf der Strecke - brav![]()
Ah eh, samma mind. scho zwaWüdschweindl mog I ah![]()
ich würd sagen, es muss eine Kombination sein ... ;-) ... und bei mir siegen im Fall des Falles die inneren Werte vor einem hübschen Aussehen ... was übrigens auch für Männer gilt ...Nana!
Auch das Auge ißt mit!![]()
ich würd sagen, es muss eine Kombination sein ... ;-) ... und bei mir siegen im Fall des Falles die inneren Werte vor einem hübschen Aussehen ... was übrigens auch für Männer gilt ...![]()
ich mach noch eine StundeSo, jetzt aber wirklich:
F E I E R A B E N D !![]()