- Reaktionen
- 247.206
- Checks
- 79
De Sproch ah!![]()
![]()
jo scho, oda ??
bist lei oglenkt !!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
De Sproch ah!![]()
![]()
Bis jetzt hab ich es schon manchmal gemacht.... Spülmittel ins Öl und runter damit..... aber seit der Abfluss so verstopft war....und der @Mitglied #514258 bis 1Uhr Früh mit mir Abfluss gereinigt hat.... mach ich's nicht mehrÖl in den Abfluss gekippt
De is üba 20 Seitn hintn mim lesn!ich bitte offiziell um Mithilfe für das Thema @Mitglied #593034![]()

Des war eh wos ois 3 Fremdsproch!jo scho, oda ??
bist lei oglenkt !!
Oba scheeeee woas mit dir, zwoa a bisserl feicht, oba ois is schee gflutschtBis jetzt hab ich es schon manchmal gemacht.... Spülmittel ins Öl und runter damit..... aber seit der Abfluss so verstopft war....und der @Mitglied #514258 bis 1Uhr Früh mit mir Abfluss gereinigt hat.... mach ich's nicht mehr![]()
Wie meinst dasich bitte offiziell um Mithilfe für das Thema @Mitglied #593034![]()
Absolut richtigDe is üba 20 Seitn hintn mim lesn!![]()
Oba scheeeee woas mit dir, zwoa a bisserl feicht, oba ois is schee gflutscht![]()
tips are welcome !!Wie meinst das![]()
meinst? wieso?
Des is auber jetzt scho..... eindeutig..... zweideutig.
Bei der vielen gstockten Fettn ...Oba scheeeee woas mit dir, zwoa a bisserl feicht, oba ois is schee gflutscht![]()
des is scho dreideutig !!
Des is auber jetzt scho..... eindeutig..... zweideutig.
Es soi um's vegln geh, hod da @Mitglied #158451 gmoant, ned ums ned vegln.I Krieg de Wochn kann hob ka Zeit dafür ghobt.

dein wort in meinen OHR!!Es soi um's vegln geh, hod da @Mitglied #158451 gmoant, ned ums ned vegln.
Davon obgsegn: Es wearn ah wieder bessere Zeitn kemma.![]()
Neinich versuche gerade das ein Pombär einen Gummibärn doggy nimmt zu basteln !
reicht des via 3800 eh ?
Bei 13:40 hear i: "Narrisch, Millionen Leid. Na sicha [.... vasteh i ned....] Es hedads wer. So a Schwanz, I wear narrisch. Sonst wa i na gam...."