- Reaktionen
- 130.747
- Checks
- 65
Gefickt eingeschädelt ...Jö schau nur mehr drei Seiten und i muss was essen.... So a zufoi a nu...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Gefickt eingeschädelt ...Jö schau nur mehr drei Seiten und i muss was essen.... So a zufoi a nu...
Apropos ... Hab vorgestern gelesen das der Mirko Nontschew gestorben ist ...Gefickt eingeschädelt ...![]()
Ich hab grad gekocht.... und gehofft.... das sie..... bis ich damit fertig bin..... drüber sind.Jo schreib holt mehr
Ha ..... do red ma drüber, wenns im Baucherl isnana I kau net guad kocha...
Des haum scho mehrere behaupt und daun hob i 2 Stampal danoch braucht weis sooooo guat woar.nana I kau net guad kocha...
Jo I kauns wirklich net… wos glaubst warum I mi immer üwaroi eilon…Des haum scho mehrere behaupt und daun hob i 2 Stampal danoch braucht weis sooooo guat woar.![]()
Genau so mach ich's auch.I nimm immer die von Knorr, am Schluss geb ich noch an Schuss Milch hinein oder Schlagobers dann ist sie nicht so Scharf! Die Pfefferkörner entferne ich mit einem Sieb.
thermomix ?nana I kau net guad kocha...
Genau, heit hauma a Supa Büdl Thema!
Blasphemie!thermomix ?![]()
echt ?Blasphemie!![]()
Die ÖBB ist IMMER pünktlich. Ich sehe überhaupt kein Problem in die Arbeit zu kommenoida, wauns in da nocht in Wean wirkli de 20cm Schnee owahaut, kaunst murgn de Hitn zuasperrn...
Halte dich davon fern!Des Gerät kenn i ned?![]()
![]()

Is des so gfährlich?Halte dich davon fern!![]()