- Reaktionen
- 108.864
- Checks
- 69
Ich schreib da jetzt besser nix dazu.
Mach eh ich.

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ich schreib da jetzt besser nix dazu.

Netmal rot gewordn dabeiA wo...bin immer brav
Nana....ganz ehrlichNetmal rot gewordn dabei![]()
IHallo.....wer ist aller da?
Bin a endlich zaus....
Waun ma a wengal a schmähtandler is muas ma aufpassen,wei da himmevota schickt glei an blitz-so habens zu mir immer gesagt wenn ich a gschichtl erzählt hab,also duck dichNana....ganz ehrlich![]()
Na i hob do echt kane Bedenken....bin immer brav und vor allem ehrlichWaun ma a wengal a schmähtandler is muas ma aufpassen,wei da himmevota schickt glei an blitz-so habens zu mir immer gesagt wenn ich a gschichtl erzählt hab,also duck dich![]()
Jetzt mal auf die blitzortungsapp schauen,da sind ja jetzt a paar im westen vo nö gewesenNa i hob do echt kane Bedenken....bin immer brav und vor allem ehrlich![]()
Hallo!Hallo.....wer ist aller da?
Bin a endlich zaus....
Jojo....oiso i siach nixJetzt mal aue die blitzortungsapp schauen,da sind ja jetzt a paar im westen vo nö gewesen![]()
Na sicher.... was denn sonst.Er meint sicher die![]()
Na sicher.... was denn sonst.![]()
hab noch nix anderes entdecktUnd hie und Do kummt a zu dirJa,da fluss rinnt vorbei!
Luxus pur!![]()
Sodale de letzten san gonga bin a doHallo.....wer ist aller da?
Bin a endlich zaus....
Wie war der Arbeitstag?Sodale de letzten san gonga bin a do![]()
Najo seit 6 30 Uhr unterwegs und ab 14 Uhr beim Heurigen full Hause bis um 23 UhrWie war der Arbeitstag?