Privat Diverses Freizeit und Diskussions Fred der NÖLer.......

Nau is eh guard.... brauchst ned aufwischen?
Oder manst.... weus scho wieder so worm is?
so wias da Smokey gsogt hod... STP 16,5-17°C ... mia kummts owa vü wärma vuar.... nua meah Wind und momentan ka Regn ... dea kaunn owa wieda kumman... schau ma moi... Terrassntia is offn... daweu nu... owa ziagt eha woarm ois koid durch.... zumindest fia meine Begriffe...

so wias da Smokey gsogt hod... STP 16,5-17°C ... mia kummts owa vü wärma vuar.... nua meah Wind und momentan ka Regn ... dea kaunn owa wieda kumman... schau ma moi... Terrassntia is offn... daweu nu... owa ziagt eha woarm ois koid durch.... zumindest fia meine Begriffe...
same as in Vienna... Sturm tobt; Abkühlung fehlt - mir eh wurscht weil ich die Hitze liebe - i mog nur kan Sturm (außer den Schilcher :rofl:)

I werd nur unrund, wenn der depperte Wind mir die Schissl jetzt ohwe waht ... :vorsichtig:
des is typisch Mann. Hauptsache Gegenstände (Satellitenschüssel, Auto, Fahrrad, Motorrad,....) sind intakt geblieben :rofl: Wonn's da wirkli de Schissel owawaht - weck sie auf, die 5 anderen. ;) Oder gib mir bescheid. Wir zwa schoffn des locka!! :)

Zurück
Oben