A
Gast
(Gelöschter Account)
Naaaaaaaaa, des hoit a zum Schluss ned aus!Jo.... auber des varot i do ned.
Oder so is sogn.... daun ärgert si da @Mitglied #158451.... waun as morgn lest.
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Naaaaaaaaa, des hoit a zum Schluss ned aus!Jo.... auber des varot i do ned.
![]()
Nau is eh guard.... brauchst ned aufwischen?mei Dochterrassnbodn is boid wieda trockn vo dem woarmen Wind![]()
so wias da Smokey gsogt hod... STP 16,5-17°C ... mia kummts owa vü wärma vuar.... nua meah Wind und momentan ka Regn ... dea kaunn owa wieda kumman... schau ma moi... Terrassntia is offn... daweu nu... owa ziagt eha woarm ois koid durch.... zumindest fia meine Begriffe...Nau is eh guard.... brauchst ned aufwischen?
Oder manst.... weus scho wieder so worm is?
same as in Vienna... Sturm tobt; Abkühlung fehlt - mir eh wurscht weil ich die Hitze liebe - i mog nur kan Sturm (außer den Schilcherso wias da Smokey gsogt hod... STP 16,5-17°C ... mia kummts owa vü wärma vuar.... nua meah Wind und momentan ka Regn ... dea kaunn owa wieda kumman... schau ma moi... Terrassntia is offn... daweu nu... owa ziagt eha woarm ois koid durch.... zumindest fia meine Begriffe...
I werd nur unrund, wenn der depperte Wind mir die Schissl jetzt ohwe waht ...same as in Vienna... Sturm tobt; Abkühlung fehlt - mir eh wurscht weil ich die Hitze liebe - i mog nur kan Sturm (außer den Schilcher)
Varrotst es wenigstens mir?Jo.... auber des varot i do ned.
![]()
des is typisch Mann. Hauptsache Gegenstände (Satellitenschüssel, Auto, Fahrrad, Motorrad,....) sind intakt gebliebenI werd nur unrund, wenn der depperte Wind mir die Schissl jetzt ohwe waht ...![]()
Sicha bei de Gscheidn'..I bin in da Schui..... amoi vor der Österreich Kortn gstaundn.... Ca 2x3 Meter groß..... und hob Graz zeigen missn.
Und I hobs ned gfundn.
I sog eich auber jetzt ned..... in wos für a Klass bzw Schui i do gaungan bin.
Wean?
jo genau, do lernst a de bundesländer mit de hauptstädtn dazua !

Imma nu Sauna draußn..Ich geh schlofn...16.5 Grad zu kalt um draussen zu sitzen...vor 2 Std noch 29 Grad
Sog i jo...
Wunderschönen guten Morgeneinen tollen Tag wünsche ich euch ☺