Z
Gast
(Gelöschter Account)
Iiiiiih, Du gehst duschen?@Mitglied #426886 nix schlofa, duschen, rasiern, kocha, essn, Wein pläscherln und relaxen![]()
Weihnachten kommt erst

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Iiiiiih, Du gehst duschen?@Mitglied #426886 nix schlofa, duschen, rasiern, kocha, essn, Wein pläscherln und relaxen![]()

no sicha, osten ist dazwischenIiiiiih, Du gehst duschen?
Weihnachten kommt erst![]()
Ajo... upsi, hob i vaschwitztno sicha, osten ist dazwischen![]()
Wos der Lockdown auis ausmocht und da Friser hot a amoi hermissna, eh schau wissn wosAjo... upsi, hob i vaschwitzt![]()
Mei friserin, kummt ham zu mirWos der Lockdown auis ausmocht und da Friser hot a amoi hermissna, eh schau wissn wos![]()
Rasiert de a aoisMei friserin, kummt ham zu mir![]()
Na, so oid wie Du bin i net, des schoff i grod nu, mit meine 25Rasiert de a aois![]()
Ist gut mein Kind, ich glaube es DirNa, so oid wie Du bin i net, des schoff i grod nu, mit meine 25![]()
Kind?Ist gut mein Kind, ich glaube es Dir![]()
Na ich bin doppelt so alt wie du, du könntest mein Kind sein
Nur oide Herren do herinNa ich bin doppelt so alt wie du, du könntest mein Kind sein![]()
geh bledsin...pfft !!Nur oide Herren do herin![]()
![]()

Aber wir haben gar kein Leckdate vereinbart!wo ause ?
ausn sichnheim ?
wollte dich besuchen...

Aber wir haben gar kein Leckdate vereinbart!![]()
Du nix oide herren do herin, oafoch länger auf der WödNur oide Herren do herin![]()
![]()