- Reaktionen
- 271.562
- Checks
- 79
wensz richtig glesn hädast, dedast segen das des eh a meina is...GOI !Siagst @Mitglied #158451 , i hob recht g'hobt.![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
wensz richtig glesn hädast, dedast segen das des eh a meina is...GOI !Siagst @Mitglied #158451 , i hob recht g'hobt.![]()
Wüsste da schon ein paar Zonen am männlichen Körper wo man sie anwenden kann![]()
de @Mitglied #442677 konn da des jo no amoi zeign
wie kann Mann die zweckentfemden ??
des derf ma ??weil du mich als Lustobjekt siehst ...![]()
I woaß zwoa ned genau, wos des bedeutet, oba I find, Du bist kulturell total sensibel, waunst Di sprochlich mit dem "GOI" auf mi einstöst.wensz richtig glesn hädast, dedast segen das des eh a meina is...GOI !
Feig ?
NIX do.....
i hob ka aunhnung wost du manst !!I woaß zwoa ned genau, wos des bedeutet, oba I find, Du bist kulturell total sensibel, waunst Di sprochlich mit dem "GOI" auf mi einstöst.Oder hobn Deine Steyr-Besuche scho obg'färbt?
![]()
JO....Feig ?![]()
NIX do.....
Feig ?![]()
JO....![]()
Stö i ma grod vur. Auf jeder Brustwa.....an Sockn hängaWarum nicht, das Nützliche, mit dem "Angenehmen" verbinden ?![]()

NANA, gehst du weg, heast du auf !!!Geh kumm .... i setz mi dazua ... geteiltes Leid is hoibes Leid !
Wos is @Mitglied #442677 .... gilt ?![]()
Auf Oberösterreich findet ma zum Beispü:i hob ka aunhnung wost du manst !!![]()
Hahahaha, Cheffe. Mehrmals..Des mog jetzt unpassend wirken, weil Du jo kraunk bist, oba mir is do a Sexthema eingfoin:
Wer hod scho amoi mit an Kunden telefoniert, während er/sie grod Sex ghobt hod?
I moch gleich in Aunfaung: I ned, oba i woar "dabei".![]()
nau daun pasts jo eh !!Auf Oberösterreich findet ma zum Beispü:
Der Oberösterreichische Dialekt
Besonders auffällig an der Mundart in Oberösterreich ist das „goi“ am Satzende, das eine Bestätigung der Zuhörerin bzw. des Zuhörers verlangt.
Oder wie bei uns „gö, oder?“Auf Oberösterreich findet ma zum Beispü:
Besonders auffällig an der Mundart in Oberösterreich ist das „goi“ am Satzende, das eine Bestätigung der Zuhörerin bzw. des Zuhörers verlangt.
du Luada duHahahaha, Cheffe. Mehrmals..
Wir haben kuschelt, oder ich hab mich grad mit ihm gespielt.
Und ja, währenddessen hab ich mich halt auf ihn draufgesetzt.
Wenn er telefoniert und ich nehme ihn einfach in den Mund, wird er auch ganz verruckt
Da kann’s dann schon mal sein, dass er sagt „äh.. ja… ich meld mich dann, ich kann grad nicht…“![]()
Und i sog ,,gö,, des hod mein Mann mal so gestört....seither sog i des nimmaAuf Oberösterreich findet ma zum Beispü:
Jo....Oder wie bei uns „gö, oder?“
NANA, gehst du weg, heast du auf !!!